„Avoved” studia Obsidian ujawnia „elastyczny” system walki w nowym zwiastunie

„Avoved” studia Obsidian ujawnia „elastyczny” system walki w nowym zwiastunie

przyznajęnajnowsza gra RPG fantasy od Obsidian Entertainment, otrzymała zaktualizowane okno premiery.

Po raz pierwszy ogłoszono to w 2020 r. i od tego czasu zostało ono potwierdzone przyznaję Zostanie wydany w czerwcu 2024 roku. Obsidian powiedział teraz, że gra zostanie wydana jesienią 2024 roku poprzez aktualizację do najnowszej wersji Xbox Developer Direct.

Zagłębiając się w grę, dyrektor gry Carrie Patel powiedziała: „przyznaję To przygoda w sercu Żywych Krain, na granicy znanego świata. Musisz położyć kres tajemniczej duchowej pladze i odkryć sekret w sercu Żywych Krain.

Następnie powiedziała, że ​​„bogaty, dziwny i wspaniały” tytuł odpowiada reputacji studia związanego z tworzeniem gier z „głęboką tematyką, dynamiczną rozgrywką i przemyślaną interaktywnością”. „Postanowiliśmy połączyć to, co prawdopodobne, z wyobraźnią, aby zapewnić graczom świat i doświadczenia jak żadne inne” – dodała.

Zespół udostępnił także nowy zwiastun przyznajęJego system walki łączy w sobie „najlepszą rozrywkę z chwili na chwilę, połączoną z rozgrywką zorientowaną na akcję oraz głębią i szerokim wyborem, jaki oferuje gra RPG”.

Dyrektor rozgrywki Gabriel Paramo powiedział dalej, że system walki został zaprojektowany tak, aby dać graczom jak największy wybór, a postacie mogą używać dwóch broni i niemal natychmiast przełączać się między walką wręcz a czarodziejem. „To nie tylko siekanie i cięcie. W czasie rzeczywistym podejmujesz decyzje o tym, kiedy użyć swoich umiejętności, potężnych ataków wręcz, bloków, bloków i ataków specjalnych”.

Patel mówił dalej przyznajęNarracja zawiera „niuanse moralne i szare obszary”, ponieważ gracze zmuszeni są do podejmowania „trudnych decyzji w złożonych sytuacjach”, co będzie miało konsekwencje wpływające na resztę gry.

READ  MeganeX to gogle VR, które wyglądają jak para okularów

przyznaję Premiera zaplanowana jest na jesień 2024 roku na Xbox Series X/S i PC.

W zeszłym roku wyszło to na jaw przyznaję Początkowo została zaprojektowana jako gra wieloosobowa, ponieważ twórcy wierzyli, że dzięki temu będzie „bardziej interesująca” dla potencjalnych wydawców. „Ostatecznie była to zła decyzja” – powiedział szef studia Fergus Urquhart.

W innych wiadomościach ZeniMax udostępnił plan działania The Elder Scrolls: w Interneciez nowym rozszerzeniem, nowymi funkcjami związanymi z PvP i nowymi lochami, które pojawią się w grze w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy.

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *