Szef marketingu nowych słuchawek Apple Vision Pro odszedł na emeryturę Z jego kolei.
Franka Casanovy Jak podał w środę (24 kwietnia) Bloomberg, pracował w dużej firmie technologicznej przez 36 lat. raport. Casanova opuścił firmę w zeszłym tygodniu– stwierdził BloombergCytat z aktualizacji na jego stronie LinkedIn.
Bloomberg podał, że Casanova był zaangażowany w poszerzanie oferty iPhone'ów o nowe firmy telekomunikacyjne. W 2019 roku został pierwszym szefem marketingu rzeczywistości rozszerzonej w Apple. On Został on później wykorzystany Kierowanie marketingiem nowych słuchawek.
Wizja Pro On był Wystrzelony W lutym Ten rok, Oprócz 600 nowych aplikacji. Wprowadzenie na rynek pierwszego zestawu słuchawkowego Apple do rzeczywistości mieszanej spowodowało, że sprzedawcy detaliczni zaprezentowali własne aplikacje VR i AR, PYMNTS wspomniany na czas.
Na przykład sprzedawca detaliczny Y załoga pojawił się po raz pierwszy”Wirtualna szafa J.Crew„Aplikacja oferująca kupującym wciągające wrażenia 3D związane z marką Beauty Elfie kosmetyki Złożony „Twój najlepszy elf„Na wizji czoło, Do „Kontekstualizuj Różnorodne marki produkty, I daj elfa więcej Kontroluj sposób interakcji z produktami firmy na platformach cyfrowych.
Louie On także wskoczył na modę i został odsłonięty Studio stylu Lowe’a W przypadku zestawów słuchawkowych oferuj rzeczywistość wirtualną, aby wzmocnić pozycję konsumentów Aby wirtualnie przeprojektować swoją kuchnię Lub Pozwól im to zrobić Przekonaj się, jak pasują uchwyty i urządzenia, a wszystko to za pośrednictwem interfejsu użytkownika sterowanego ruchami oczu i dłoni.
Poza handlem detalicznym, Major League Baseball Uruchomił własny Aplikacja Apple Vision ProDzięki któremu użytkownicy mogą wchodzić w interakcję ze statystykami i analizą play-by-play I Zaawansowane wizualizacje danych. Fani sportu również mają możliwość oglądania Gra Poprzez „cyfrowo prezentowany stadion MLB”.
Jednak pomimo tych ofert Vision Pro nie cieszył się powszechnym przyjęciem. Pierwsi użytkownicy wymieniali problemy z Dyskomfort i nudności Chociaż słuchawki nadają się do noszenia, ich cena 3500 dolarów sprawia, że są one mniej dostępne dla konsumentów zmagających się z niepewnością ekonomiczną.
Na podstawie wtorku (23 kwietnia) raport Według doniesień The Verge Apple ogranicza produkcję słuchawek Vision Pro, powołując się na Medium Poczta Napisane przez analityka Apple Ming-Chi Kuo.
Wskazując na słaby popyt na urządzenie, w raporcie stwierdzono, że gigant technologiczny spodziewa się obecnie sprzedaży tylko połowy swoich początkowych oczekiwań.