Google prezentuje duże ulepszenia sztucznej inteligencji podczas Marketing Live 2024

Google prezentuje duże ulepszenia sztucznej inteligencji podczas Marketing Live 2024

Podczas wydarzenia Google Marketing Live 2024 zaprezentowano kilka ważnych osiągnięć opartych na sztucznej inteligencji w mediach, kreacji i pomiarach, które mogą zmienić krajobraz reklamowy. Nowe aktualizacje mają na celu poprawę wydajności reklam na platformach Google oraz zapewnienie innowacyjnych narzędzi i funkcji firmom i marketerom.

Wśród godnych uwagi nowości znajduje się funkcja Ulepszona kampania o najwyższej skuteczności, która łączy kampanie w sieci wyszukiwania oparte na sztucznej inteligencji i kampanie o najwyższej skuteczności, aby zapewnić wysoką konwersję i wydajność ROI we wszystkich kanałach Google. Reklamodawcy korzystający z najskuteczniejszych kampanii odnotowali średni wzrost konwersji lub wartości o średnio 27% przy podobnym koszcie działania/zwrocie z nakładów na reklamę. Najnowsze aktualizacje zapewniają użytkownikom większą kontrolę nad reklamami, większą przejrzystość ich skuteczności oraz zaawansowane narzędzia kreatywne, które zwiększają różnorodność zasobów przy jednoczesnym zachowaniu integralności marki.

Najskuteczniejsza kampania zyskuje także możliwości generowania obrazów oparte na sztucznej inteligencji, co umożliwia tworzenie atrakcyjnych wizualnie reklam dostosowanych do konkretnych branż. Narzędzia te, pod wpływem generatywnej sztucznej inteligencji, umożliwiają reklamodawcom udzielanie wskazówek dotyczących marki, aby zapewnić, że utworzone zasoby będą zgodne z ich marką. Funkcje takie jak edycja obrazów oparta na sztucznej inteligencji umożliwiają reklamodawcom edytowanie obrazów, dodawanie lub usuwanie obiektów oraz dostosowywanie obrazów do różnych formatów. Dodatki te zostaną wprowadzone w nadchodzących miesiącach.

Nowa współpraca Google z platformami kreatywnymi innych firm, takimi jak Canva, Smartly i Pencil Pro, upraszcza proces twórczy reklamodawcom, umożliwiając łatwe eksportowanie zasobów do Google Ads. Ulepszone raportowanie najlepszych miejsc docelowych obejmuje teraz filmy z YouTube, zapewniając przejrzystość i kontrolę nad tym, gdzie pojawiają się reklamy. Ponadto nowe statystyki diagnostyczne ujednolicą statystyki kampanii dotyczące ustalania stawek, zasobów, konfiguracji konwersji i rozliczeń w jednym widoku, podkreślając ważne problemy w celu szybszego rozwiązywania problemów.

READ  Valve twierdzi, że „dryf kija” Steam Deck był błędem i już został wysłany

Na froncie badawczym postępy w zakresie generatywnej sztucznej inteligencji tworzą wciągające doświadczenia reklamowe, pomagają w podejmowaniu złożonych decyzji zakupowych i integrują reklamy z przeglądami sztucznej inteligencji. Reklamy produktowe będą teraz bardziej widoczne w wizualnych wynikach wyszukiwania za pomocą Google Lens i Circle to Search. Interaktywne rekomendacje oparte na sztucznej inteligencji w reklamach w wyszukiwarce zapewnią konsumentom spersonalizowane doświadczenia, a reklamy w wyszukiwarce i zakupy z przeglądem AI wkrótce rozpoczną się w USA.

Zaprojektowana, aby zwiększyć obecność na platformach takich jak YouTube, Shorts, Discover i Gmail, funkcja kampanii Demand Gen zyskuje nowe narzędzia optymalizacyjne, aby osiągnąć skuteczność na dużą skalę. Animowane reklamy graficzne z kanałów produktów Merchant Center będą automatycznie generowane dla krótkich filmów w YouTube, a proces tworzenia podobnych segmentów zostanie uproszczony, z korzyścią dla mniejszych firm o mniejszych wymaganiach dotyczących rozmiaru listy.

Dostarczono także ważne aktualizacje dotyczące handlu detalicznego i handlu. Narzędzia AI pomogą stworzyć bardziej angażującą komunikację zakupową, w tym dynamiczne tworzenie wideo i wizualizację produktów za pomocą Product Studio. Reklamy produktowe będą zawierać ulepszenia, takie jak wirtualne przymierzanie odzieży i 360-stopniowy widok produktów. Nowe cele optymalizacji przychodów i integracja programów lojalnościowych pomogą firmom skuteczniej projektować promocje.

Innowacje reklamowe w YouTube obejmują interaktywne elementy reklam Shorts, produkty marki twórców dostępne w programie partnerskim Zakupy w YouTube oraz narzędzia do promowania filmów stworzonych przez twórców jako reklamy w YouTube. Poprawia się także szczegółowy wgląd w miejsca docelowe reklam, dzięki czemu reklamodawcy mogą zobaczyć, jaka treść pojawia się pomiędzy ich reklamami, w tym krótkie filmy.

Ulepszono także rozwiązania w zakresie pomiarów i odbiorców. Menedżer danych Google Ads uprości korzystanie z danych własnych, a cele związane z pozyskiwaniem nowych klientów za pomocą Google Analytics poprawią skuteczność kampanii. Budżetowanie wielokanałowe i interakcja odbiorców z Google mają na celu uproszczenie zarządzania danymi i nawiązanie kontaktu z bardziej wykwalifikowanymi klientami. Nowe możliwości analiz opartych na sztucznej inteligencji w Google Analytics i Search Ads 360 pomogą podejmować szybsze i bardziej świadome decyzje.

READ  Apple twierdzi, że odciski palców mogą tymczasowo odbarwić tytanową ramkę iPhone'a 15 Pro

Wreszcie aktualizacje obejmują ulepszenia kampanii promujących aplikacje, szczególnie pod względem zwiększania liczby konwersji między witrynami a aplikacjami oraz poprawy pomiarów i wydajności w systemie iOS. Nowe, wieloplatformowe narzędzia i partnerstwa zapewniają, że reklamy są bardziej interaktywne i lepiej mierzone pod kątem wyników. Te skumulowane zmiany podkreślają zaangażowanie Google w wykorzystanie sztucznej inteligencji w celu zwiększenia wydajności i skuteczności reklam w całym zestawie narzędzi i platform.

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *