Razem z Elocity sieć rozwinie się z obecnych 60 lokalizacji do 850 w całym kraju.
Lidl planuje do 2025 roku rozwinąć usługi ładowania w całej sieci detalicznej w Polsce.
Sieć supermarketów oferuje już usługi ładowania w 60 lokalizacjach w kraju, a w ramach partnerstwa z Elocity dotrze do 850 swoich lokalizacji. Marka przoduje w tym rozwoju na rynku lokalnym, a pierwsze stacje ładowania uruchomiono w 2017 roku w Poznaniu i Warszawie.
Z kolei aplikacja Elocity umożliwia kierowcom pojazdów elektrycznych (EV) znalezienie dostępnych punktów ładowania u ponad 300 operatorów pojazdów elektrycznych.
„Jako Lidl Polska dążymy do ograniczania naszego wpływu na zmiany klimatyczne i kontynuujemy redukcję emisji gazów cieplarnianych poprzez opracowywanie strategii i celów klimatycznych. Jednym z powiązanych działań jest wspieranie rozwoju elektromobilności” – mówi Aleksandra Robaskiewicz, Dział ds. Korporacyjnych i Lidl Polska Dyrektor ds. CSR.
Trwa proces integracji stacji Małopolski z systemem Elocity, a kierowcy pojazdów elektrycznych powinni spodziewać się w nadchodzących miesiącach uruchomienia kolejnych stacji obsługiwanych przez Elocity.
Powiązane treści
Omówić