Podczas tegorocznego Letniego Festiwalu Gier zaprezentowano ponad 100 gier. W ciągu kilku dni główni wydawcy, tacy jak Microsoft, zaprezentowali olśniewające gry i zwiastuny wraz z niezależnymi programistami, prezentującymi pojedyncze projekty i wszystko pomiędzy. Nie jest łatwo wyróżnić się w takim tłumie, nawet jeśli masz dużo zasobów na zbudowanie przyczepy. Co niezależne studio ma zrobić ze wszystkimi związanymi z nim ograniczeniami? Niezwyciężony Deweloper D-Cell, mający charakter strategiczny.
„Są dwie rzeczy dotyczące sposobu, w jaki zwiastun zostanie pokazany w programie, których nie da się określić przed jego pokazaniem – w jaką grę gra się bezpośrednio przed zwiastunem i jak ludzie na to zareagują”. Niezwyciężony „Musieliśmy mieć pewność, że zapewnimy sobie równe szanse niezależnie od poprzednich gier, co skłoniło nas do zaimplementowania w zwiastunie wysp – co wewnętrznie nazywaliśmy momentami «usiądź i bądź cicho»” – powiedział współreżyser Andrew Tsai dla Polygon.
Tsai podała przykład: co by było, gdyby zwiastun bardzo oczekiwanej, niemal mitycznej gry, takiej jak Pusty Rycerz: Jedwabna Pieśń Czy gra ma swoją premierę tuż przed zwiastunem? Możesz być pewien, że szum będzie rozciągał się na kolejne klipy z gier. „Musisz uświadomić im, że coś się dzieje, a kiedy powiedzą: «Och, czekaj, na ekranie jest coś, co wygląda interesująco», zwiększasz głośność do jedenastej, a wszyscy siadają i się zamykają” – dodał. Powiedział Tsai.
I właśnie o to chodzi Niezwyciężony Ujawniono zwiastun filmu. Film zaczyna się powoli i cicho, jak prawdziwy i metaforyczny płatek na wietrze. CReżyser RJ Lake powiedział firmie Polygon, że jego celem było uczynienie zwiastuna nudnym od samego początku – mimo że gra wcale taka nie jest. Akcja gry rytmicznej rozgrywa się w świecie, w którym muzyka jest nielegalna… i według twórcy „popełniane są przestępstwa”.
„To rodzaj Skinamarink „Coś, w czym ten film jest na początku celowo nudny, zmuszający do zwrócenia uwagi na wszystko, ponieważ sprawia, że nawet najdrobniejsze momenty wszystkiego, co się dzieje, wydają się duże, co oznacza, że jeśli później dasz ludziom coś naprawdę dużego, co wydaje się całkiem świetnie, dzięki temu uderzenie jest znacznie silniejsze” – powiedział Lake. W kontekście stwierdzenia „wszyscy rzucają w ciebie najfajniejszą rzeczą na świecie” jedynym sposobem na zmuszenie mózgu do całkowitego zresetowania jest uspokojenie.
Następnie Niezwyciężony Zwiastun przerywa dźwięk alarmu i zaczyna się muzyka; Różowowłosa kobieta śpiewa do mikrofonu. W trakcie tworzenia utworu są pewne momenty, w których myślisz o rytmie Może Muzyka cichnie i rozpoczyna się bójka: członkowie zespołu wdają się w wielką bójkę z policjantem.
„Celowo zadbaliśmy o to, aby wyspa, na której rozpoczął się „akcja”, była kilkakrotnie ukryta w różnych sekcjach toczących się wydarzeń [and] „To narasta z biegiem czasu” – powiedział Lake. „Zaczynasz od zimnego wstępu, potem pojawiają się karty tagów, potem wokal i w tym momencie, miejmy nadzieję, przestaniesz myśleć o tym, o czym myślałeś, a twoje jedyne pytanie brzmi: „Na co ja do cholery patrzę”. ', a kiedy zadajesz to pytanie, beat uderza w ziemię i w końcu włączają się bity akcji. Robienie tego wszystkiego sprawia, że wszystko inne wydaje się ogromne w sposób, w jaki nigdy nie byłoby możliwe, gdybyś zaczął od, powiedzmy, podwójna część utworu.”
Powitanie! Reżyseruję tę grę z @pixelhavoc (Oboje mamy do czynienia ze zbyt wieloma sprawami, aby je wymienić w miejscu pozostawionym na tym tweecie) Teraz, gdy dzień minął szybko, a ja spałem ponad godzinę, czas porozmawiać o procesie w tym zwiastunie chyba trochę! niesamowity https://t.co/3SGdCcz7k3
— rj (@spellbang) 11 czerwca 2024 r
D-Cell zaczął myśleć o zwiastunie co najmniej dwa lata przed jego premierą – był to eksperyment Jezioro zostało szczegółowo opisane w artykule X w czerwcu. (Gra została po raz pierwszy ujawniona w 2021 roku Kiedy rozpoczęła się kampania na Kickstarterze;Zebrano 267 402 dolarów I Opublikowano wersję demonstracyjną.) Wielu innych programistów D-Cell Utworzono X tematów w celu omówienia procesuFez, kompozytor muzyki i projektant dźwięku, powiedział także firmie Polygon, że wspaniale było w końcu móc porozmawiać o zwiastunie i o tym, ile wysiłku włożono w jego tworzenie. „W grze nie można zbyt mocno zrywać szwów, bo zrujnujesz ją wszystkim, ale niemożność rozmowy o *o czym* może być bardzo izolująca” – powiedział.
Kilku deweloperów D-Cell stwierdziło, że taki proces – poświęcający dużo czasu i wysiłku na przygotowanie zwiastuna – nie jest standardem w branży gier wideo. Ale jest to istotna część NiezwyciężonyRozwój.
„Przejście od paneli do stanu końcowego jest bardzo złożone, ponieważ nie tworzymy tylko animowanego zwiastuna; to wszystko jest jego częścią, co oznacza, że budujemy rzeczy [inside the game] – Poza tym – potwierdził Lake. „Faktyczny materiał filmowy, którego użyliśmy, zmieniał się bardzo szybko podczas tworzenia tego zwiastuna, ze względu na charakter tworzenia gry w obecnym stanie i niektóre rzeczy są gotowe wcześniej lub później, niż się spodziewaliśmy, więc wyciąganie materiału z rozgrywki staje się ciągłym zestawem obracających się talerzy, aby zobaczyć czym dokładnie jest ten materiał filmowy.”
To ciężka praca, ale konieczne jest nie tylko dopasowanie wizji do zwiastuna, ale także nadanie tonu grze. „A jeśli tak [the game’s voice] „Jako zamek naprawdę pomaga skupić się na tym, co ważne, kiedy go tworzysz” – powiedział współproducent Jeffrey Chiao dla Polygon. „Oczywiście, wiedząc, jak rozmawiać o grze i jak gra powinna mówić o sobie, ostatecznie jest kluczem do wyróżnienia się z tłumu — tak właśnie miało być”. „Nasz zwiastun sprawia, że ten dźwięk jest szczególnie solidny dla każdego, kto zwraca na niego uwagę”.
Wszystko w zwiastunie zostało zaczerpnięte bezpośrednio z gry, co uzasadniało ilość pracy włożonej w stworzenie zwiastuna oraz wywołany przez niego szum. „Gdybyśmy kręcili coś w rodzaju «zwiastuna kinowego», nie byłoby sposobu, aby dopasować to do naszego harmonogramu produkcji” – powiedział Tsai.
No poza jedną rzeczą: czy pamiętasz to drzewo od początku? Richard Jung, programista i artysta zajmujący się efektami wizualnymi w firmie NiezwyciężonyTsai powiedziała firmie Polygon, że od początku różowe drzewko było robione na zamówienie na potrzeby przyczepy – „zabawny wysiłek zespołowy w ostatniej chwili”. Cai szybko podniósł drzewo po „spacerze”. [a] „Rozmowa głosowa” i Gong przesunął drzewo, aby wyglądało, jakby delikatnie powiewało na wietrze. „Cięcie jest tak szybkie, że nawet nie można tego stwierdzić” – powiedział Gong. D-Cell wprowadzał zmiany w ujęciach, czasie i muzyce „aż do dnia zgłoszenia” – powiedział Tsai.
NiezwyciężonyKampania marketingowa PlayStation jak dotąd zakończyła się sukcesem. Lake powiedział, że ta gra jest najbardziej pożądaną grą wydawcy Playstack; Ustanowiło to także rekord wydawcy pod względem numeracji list zamówień złożonych pierwszego dnia. Powiedział, że jest grupa użytkowników PlayStation, którzy również umieścili tę grę na swojej liście życzeń.
„Ale to wszystko odbiega od prawdziwej odpowiedzi, która leży u podstaw tego, że jest to dla nas ważne” – powiedział Lake – „ponieważ ważne było posiadanie czegoś, co naprawdę krystalizuje światu to, co robimy i pokazuje, co może być dla każdego i jaka jest wizja tej rzeczy w sposób jasny.”
Kontynuował: „Niemal niemożliwe jest zrobienie tego za pomocą tekstu, który stara się przekazać uczucia i wizję, których nie da się wyrazić słowami, ale mimo to jest łatwy do zrozumienia. Miejmy nadzieję, że chłodna część marketingu biznesowego wyjdzie wtedy naturalnie z ludzie to widzą i reagują.” „Ale chcę, żeby tak się stało, ponieważ ludzie naprawdę się tym pasjonują”.