W 2019 r. spółka gamingowa Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie dedykowała indeks WIG Games jako koncepcję przyciągania spółek technologicznych. John Lawrence, prezes JA, powiedział, że notowanie regionalnych spółek hazardowych na GPW to świetny pomysł. Przekonywał, że świat gier jest globalną rozrywką wspólną, a notowania spółek zwiększą globalne inwestycje w Polsce.
Do końca 2020 r. liczba spółek notowanych na GPW wzrosła do 54, a giełda w Tokio gwałtownie spadła. Marek Dietle, prezes GPW, w rozmowie z Emerging Europe podkreślił znaczenie tworzenia gier dla polskiego rynku kapitałowego i dlaczego zainspirował ich wprowadzenie kodu gry WIG.
Z drugiej strony Christophe Quadek, dyrektor generalny Creepy Tsar, powiedział, że zmiany gospodarcze po 1990 roku otworzyły drzwi ludziom, którzy chcieli tworzyć gry podobne do ich własnych. Justin von powiedział, że Polska nie świętuje tylko jednego zwycięstwa, ale podaje listę dobrych tytułów, którymi cieszą się międzynarodowi gracze. Nasz Ekspert Jacek Michałski (Zobacz profil), prowadzi nas przez ten temat.
Literatura sportowa
Polska sprzedała na całym świecie ponad milion tytułów, w tym Wiedźmina i Wojnę kopalni. Akcja gry 11-bit studio rozgrywa się w okupowanym mieście, co pokazuje, jak zwykli ludzie żyją wbrew wszelkim przeciwnościom.
Gra cieszy się uznaniem na całym świecie i jest wykorzystywana przez nauczycieli języka angielskiego w Polsce do nauczania literatury. Conrad Adamsevsky, kierownik ds. PR w 11-bit studios, powiedział, że nie spodziewał się dużego zainteresowania, dopóki cenne media i gazety nie udowodnią, że się myli.
11-bitowe studia udowodniły, że nie mają pieniędzy, aby odnieść sukces w branży gier wideo. Firma stworzyła markę gier wideo, która była próbą czasu. Gry wideo są główną formą rozrywki z prawdziwą walutą sztuki.
Kraje produkujące wysokiej jakości gry mają możliwość eksportu swojej kultury na cały świat. Pan Adam Chesveski powiedział, że chociaż gry nie są skupione na Polsce i nie powstają w Polsce, to jest to nasze dziedzictwo kulturowe. Chociaż Grand Theft Auto to dzieło amerykańskie, stało się częścią dziedzictwa kulturowego Wielkiej Brytanii.
Według niedawnego raportu branżowego istnieje obecnie ponad 400 polskich studiów deweloperskich zajmujących się grami. Około 38 milionów mieszkańców Polski dołączyło do branży gier i jest dostępnych Pochwała online, Wśród innych gier. Jednak eksperci od gier uważają, że ta branża ma przed sobą długą drogę.
Według pana van Trone, Polska kilka lat temu odgrywała bierną rolę w outsourcingu rozwoju oprogramowania, ale teraz ma swój głos. Czy polskie gry wideo zdobędą reputację producenta dobrych gier wideo, w które można grać w kasynach online? Starwart Industries pracuje nad przekształceniem powieści Stanislava Lamina Niezwyciężony w grę.
Czy wiesz, że Polska wyprzedza Japonię w sporcie totalnym? 10-15 lat temu wielu nie uwierzyłoby, że takie wiadomości zawsze trafiają na pierwsze strony gazet. Pavel Mersevka, dyrektor generalny Techlandu, powiedział, że w Polsce jest wiele studiów gier z bardzo utalentowanymi programistami. Nic dziwnego, że w Polsce jest bardzo dużo gier wideo.
Liczne studia rozwoju sportu promują polski jako ośrodek rozwoju sportu.
Rząd przyjmuje do wiadomości
Gra stała się popularna w Polsce. W popularnym serwisie dyskusyjnym RedditPolska społeczność poświęcona Witzer 3 liczy ponad 150 000 członków. Na scenie fani mogą dzielić się memami, fanartami i nie tylko. Z kolei ekipa Bloopera wydała horror zatytułowany The Medium. Gra sprzedała się dobrze w ciągu kilku dni od premiery na platformach PC i Xbox.
Branża gier wideo jest oczywiście globalna, a ponad 90% gier jest rozgrywanych poza granicami kraju. Rząd dostrzegł potencjał tkwiący w grach i przeznaczył około 66 66,7 mln w ramach unijnego programu dofinansowania dla małych wytwórni, które chcą stworzyć polską grę, aby wesprzeć swoje projekty od podstaw.
Wsparcie polskiego rządu dla rozwoju sportu zmniejszyło bariery w osiągnięciu przez kraj pozycji światowego lidera.
Branża gier wideo w Polsce poczyniła ogromne postępy w porównaniu do ostatnich kilku lat. Partnerzy, rząd i sponsorzy dostrzegli potencjał branży gier i nie pozwolą mu odejść.
Dzięki odpowiednim strategiom marketingowym widać wyraźnie, że Polska stanie się marką gamingowego kraju. Branża zaawansowanych gier napędza markę gier, wypuszczając międzynarodowe tytuły gier. Dzięki innowacjom, wsparciu rynku kapitałowego i wsparciu rządowemu Polska odniosła ogromne korzyści.
„Student. Prawdopodobnie specjalista od kafeterii w kafeterii. Profesjonalista telewizyjny. Kuglarz. Profesjonalny specjalista od żywności. Typowy alkoholik.”