Debiut niesamowitej inicjatywy Black & Powerhouse dla Pierwszych Narodów

Debiut niesamowitej inicjatywy Black & Powerhouse dla Pierwszych Narodów

Dzisiaj firma Powerhouse ogłosiła nową, ekscytującą inicjatywę wspierającą kreatywność i rozwój gier wideo First Nations we współpracy z Agencją Kreatywną First Nations Przepiękna czerń.

„W Powerhouse jesteśmy podekscytowani możliwością współpracy z Awesome Black i włączeniem gier wideo do naszych programów” – powiedziała dyrektor generalna Powerhouse Lisa Havilah. „To ekscytująca okazja, aby podkreślić kulturowe znaczenie gier wideo i tego, jak mogą to zrobić, jako nowoczesne medium prezentować nowe i złożone pomysły w przystępny i interaktywny sposób.”

Inicjatywa będzie obejmować dwuletnią współpracę pomiędzy Awesome Black i Powerhouse, która – we współpracy z TAFE NSW – obejmie szereg kreatywnych programów i wydarzeń edukacyjnych, w tym bezpłatne warsztaty Creative Studio podczas wakacji szkolnych, skupiające się na konkretnych aspektach gier kreacja. Po przeprowadzeniu tych warsztatów staniesz się częścią programu Lang Walker Family Academy w Powerhouse Parramatta.

Zdjęcie: Rob Hockey

Współpracuję z zespołem Awesome Black

Dla założyciela Awesome Black, Travisa de Vriesa, ta współpraca była nieoczekiwana. „Awesome Black jest absolutnie zdumiony, że nasza praca nad tworzeniem gier wideo została w ten sposób doceniona” – powiedział. „Ta szansa stanowi podstawę do ugruntowania pozycji naszej twórczości jako dzieł o znaczeniu kulturowym, zarówno teraz, jak i w przyszłości”.

Jako przewodniczący igrzysk Ben Armstrong zgodził się z entuzjazmem de Vriesa. „Moją pierwszą reakcją było: „Och, och!” (Absolutnie tak) I bardzo dziękuję za cenną pracę wykonaną przez Chloe [Appleby] „Robiliśmy wszystko, co w naszej mocy, aby nas wysłuchać, być zauważonym, pomóc nam dostrzec znaczenie tego, co tworzymy w nowy sposób i wspierać przestrzeń dla Pierwszych Narodów w grach cyfrowych” – powiedział.

Oprócz warsztatów Powerhouse będzie wspierać naukę i rozwój umiejętności zespołu Awesome Black poprzez nawiązywanie relacji z partnerami branżowymi, ułatwianie możliwości mentoringu oraz wspieranie obecności na odpowiednich konferencjach, kursach i warsztatach w trakcie ich realizacji. Strach przed czarną planetą – Pierwsza gra wideo zespołu.

READ  Apple Insider ujawnia potężny szok MacBooka Pro

„Kiedy Ben i ja zaczęliśmy pracować nad tym projektem, mieliśmy wiele wielkich pomysłów i marzeń… [and] „Kiedy Ben powiedział mi, że Powerhouse dołączy do nas jako partner, byłem naprawdę zaskoczony” – powiedział De Vries. „Byliśmy bardzo szczęśliwi, że mogliśmy być częścią tej inicjatywy, ponieważ zespół Powerhouse docenia gry wideo i kulturę Pierwszych Narodów w obszarach, które zasługują na uznanie”.

Raz Strach przed czarną planetą – W momencie premiery nowej gry, która bada przesiedlenia rdzennych mieszkańców Australii, studio Awesome Black and Powerhouse zorganizuje wydarzenie branżowe, podczas którego zaprezentuje grę wraz z dokumentem deweloperskim prezentującym kreatywność Pierwszych Narodów zaangażowaną w tworzenie gry.

„Mam interesującą historię współpracy z muzeami, a muzea mają interesującą historię zajmowania się dziedzictwem Pierwszych Narodów” – powiedział De Vries. „To, że Powerhouse odgrywa kluczową rolę w budowaniu nowej generacji ekspresji kulturalnej Pierwszych Narodów za pośrednictwem gry wideo, jest niesamowite. Daje to temu, co tu robimy, siłę, o której nigdy nie myśleliśmy, że jest możliwa”.

Według Chloe Appleby, kuratorki ds. gier w Powerhouse, właśnie nad taką współpracą pracował zespół. „Wsparcie rosnącej społeczności graczy w Nowej Południowej Walii w tworzeniu unikalnych historii i dzieleniu się wiedzą było ważną siłą napędową pracy, którą wykonujemy w Powerhouse” – powiedziała.

„Jestem bardzo podekscytowany, że ta inicjatywa z Awesome Black nie tylko stworzy możliwości mentoringu w zespole w celu rozwijania ich gry, ale także umożliwi młodym twórcom zdobywanie wiedzy o tworzeniu gier… Strach przed czarną planetą „To ekscytująca i konieczna historia do opowiedzenia, która zainspiruje młodych twórców Pierwszych Narodów i aspirujących twórców gier do zrobienia tego samego”.

To właśnie ten poziom zrozumienia pokazał zespołowi Awesome Black, że ta współpraca była czymś wyjątkowym. Armstrong ujął to najlepiej: „To partnerstwo jest ważne, ponieważ Chloe i zespół Powerhouse autentycznie wspierają mieszkańców Pierwszych Narodów i branżę gier cyfrowych w Nowej Południowej Walii, tworząc sposoby, aby ludzie mogli cieszyć się, uczyć i odkrywać wspaniały świat gier cyfrowych .”

READ  Google ułatwia użytkownikom włączanie zaawansowanej ochrony konta

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *