Wraz ze spadkiem wartości sieci kablowych przychody ze transmisji strumieniowej wzrosną w 2024 r. o 27%.

Wraz ze spadkiem wartości sieci kablowych przychody ze transmisji strumieniowej wzrosną w 2024 r. o 27%.

Przejście od tradycyjnej telewizji nadawczej i kablowej do przyszłości zdominowanej przez usługi przesyłania strumieniowego było szczególnie widoczne w ciągu ostatnich kilku dni. Po pierwsze, w zeszłym tygodniu Warner Bros. Discovery i Paramount Global obniżyły wartość swojej dochodowej działalności w zakresie telewizji kablowej łącznie o 15 miliardów dolarów.

Organizacja handlowa Digital Entertainment Group szacuje obecnie, że wydatki na rozrywkę domową osiągnęły 25,4 miliarda dolarów w pierwszej połowie 2024 roku, co oznacza wzrost o prawie 5 miliardów dolarów, czyli 22 procent, w porównaniu z tym samym okresem 2023 roku.

Większość tego wzrostu pochodziła ze strumieniowego przesyłania wideo, gdzie przychody w pierwszej połowie 2024 r. wzrosły o 27,1% do prawie 22,9 miliarda dolarów, w porównaniu z 18 miliardami dolarów w tym samym okresie ubiegłego roku. Nawet w przypadku transmisji strumieniowej w ramach subskrypcji, dla której wyzwaniem jest duża rotacja klientów i coraz bardziej nasycony rynek amerykański, przychody wzrosły o ponad 27 procent, do 11,5 miliarda dolarów, stwierdził DEG w swoim oświadczeniu.

Wartość strumieniowego przesyłania strumieniowego bez subskrypcji (treści audio i wideo na żądanie z reklamami oraz bezpłatna telewizja z reklamami) również wzrosła w drugim kwartale do 5,4 miliarda dolarów, twierdzi DEG, powołując się na statystyki Omdii.

Omdia oszacowała, że ​​przychody z reklam w tym segmencie wzrosły w drugim kwartale o 51% (w pierwszym kwartale wzrost o 50%), co jest dobrym znakiem dla wszystkich usług subskrypcyjnych (z wyjątkiem Apple TV+), które zaczęły oferować tańszą warstwę podstawową z reklamami jako sposób na ograniczenie utraty klientów wśród łowców okazji. Liczby Omdii nie obejmują przychodów z subskrypcji, a jedynie przychody z reklam w przypadku usług hybrydowych, takich jak Hulu.

Nowe dane sugerują, że reklamodawcy i nabywcy mediów coraz chętniej promują swoje marki wokół usług transmisji strumieniowej. Na początku zeszłego tygodnia stacja NBCUniversal należąca do Comcast ogłosiła, że ​​przychody z reklam związanych z Igrzyskami Olimpijskimi i Paraolimpijskimi w Paryżu przekroczyły już łączne przychody z poprzednich dwóch letnich igrzysk. 70% reklamodawców wzięło udział w programie po raz pierwszy.

READ  Recenzja Lenovo ThinkPad T14 G3: Biznesowy laptop jest lepszy z AMD Ryzen Pro

Segment rynku wspierany reklamami odnotowuje gwałtowny wzrost od lutego, kiedy Amazon przeniósł prawie 200 milionów abonentów Prime Video do kategorii reklam. Najlepsi klienci, którzy nadal chcą unikać reklam, będą musieli zapłacić dodatkowe 3 dolary miesięcznie, choć zewnętrzni analitycy spodziewają się, że będzie to stosunkowo niewielki odsetek widzów.

Jednak w rzeczywistości bardziej tradycyjne kanały dystrybucji rozrywki domowej, takie jak sprzedaż internetowa i wypożyczalnie cyfrowe, nie radzą sobie tak dobrze, jak streaming online i być może jest to również oznaka zmieniających się nawyków konsumenckich, możliwych dzięki niekończącym się źródłom usług przesyłania strumieniowego bez dostępu do sieci. Drogie opcje oglądania.

Niemiecka Agencja Rozwoju Gospodarczego podała, że ​​wydatki konsumentów na sprzedaż online spadły o 11 procent, podczas gdy wypożyczanie treści cyfrowych (wideo na żądanie) pozostało zasadniczo stabilne i spadło o niecałe 1 procent.

Nie ulega wątpliwości, że sprzedany towar przyczynił się do słabych wyników transakcji. Pierwsza połowa roku przyniosła niewielką liczbę filmów, które odniosły sukces, co zwykle wpływa również na sprzedaż i wypożyczenia.

„Pierwsza połowa 2024 r. charakteryzowała się trudnymi porównaniami z rokiem 2023, kiedy przychody ze sprzedaży biletów Universalu osiągnęły 575 mln dolarów”. Film Super Mario Bros „Wprowadzono go w oknach rozrywki domowej” – twierdzi DEG, który reprezentuje działy rozrywki domowej firm medialnych, a także firm technologicznych i powiązanych usług.

„Jednak pierwszy kwartał skorzystał na szeregu mocnych nagłówków, które pozostały z końca 2023 r., w tym lalka Barbie (WPD); Strażnicy Galaktyki Część III (Disneya); John Wick Rozdział czwarty (Lwia Brama); Mission Impossible – Dead Reckoning, część 1 (Najważniejszy); I Oppenheimera „(Universal)” Wraz z wygasaniem dynamiki pozostałych filmów, pojawia się stosunkowo niewiele premier kinowych innych niż filmy Warner Bros., napisał DEG. Wydma: część druga Sektor radził sobie na tyle dobrze, że wyniósł go z dna.

READ  Ponad 74% kobiet w każdym wieku codziennie gra w gry mobilne, a 67% uważa, że ​​jest to istotne źródło relaksu, odprężenia i stymulacji umysłowej.

Niemieckie Stowarzyszenie Przemysłu Filmowego twierdzi, że ludzie w dalszym ciągu kupują niektóre płyty DVD, Blu-Ray i Ultra HD Blu-Ray, głównie w wysokiej klasy wersjach „SteelBook” i UHD szczególnie wartościowych i kolekcjonerskich tytułów.

Wydania z najwyższej półki odnotowały dwucyfrowy wzrost, mimo że ogólna kategoria sprzedaży dysków fizycznych utrzymywała się, co DEG określił jako „stały spadek” – 28,5% w drugim kwartale i 22,2% ogółem.

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *