Firmy zajmujące się pojazdami kempingowymi sprzeciwiają się wysokim kosztom i grudniowemu terminowi zmiany pojazdu

Firmy zajmujące się pojazdami kempingowymi sprzeciwiają się wysokim kosztom i grudniowemu terminowi zmiany pojazdu


obraz: Unsplash/Luton Cook

Branża wynajmu kamperów twierdzi, że zaktualizowane przepisy kosztują ją tysiące dolarów i obniżają standardy.

Nowe przepisy zaczną obowiązywać w przypadku wynajmu pojazdów od 7 grudnia i będą wymagały zainstalowania na miejscu wszystkich toalet w pojazdach kempingowych.

Ben McFadgen, dyrektor naczelny Vehicle Hire Association, powiedział, że większość małych kempingów posiada „toaletę kasetową”, którą można było wcześniej wyjąć w celu dokładnego oczyszczenia.

„Problem z naprawą toalet w gokarcie polega na ich czyszczeniu” – powiedział McFadgen. „W starym modelu można było je wyjąć, dokładnie przepłukać, oczyścić miejsce w gokarcie, a następnie włożyć z powrotem. .”

„Dzięki tej nowej zasadzie problem został naprawiony, więc należy go wyczyścić na miejscu. Uważamy, że utrzymanie go w czystości będzie problemem dla operatorów. Będą używać bardzo silnych środków chemicznych, co sprawia, że ​​będzie to bardziej koszmar .” „.

Andy Haslett, dyrektor zarządzający wypożyczalni samochodów Mad Campers, powiedział, że przeprojektowanie każdego vana w celu dostosowania go do nowych przepisów było kosztownym procesem.

„Musimy całkowicie przeprojektować naszą obecną flotę… a to kosztuje około 1000 dolarów za pojazd. Jest dużo dodatkowej pracy, dużo planowania i mnóstwo zakłóceń” – powiedział.

„Mamy około 50 [vans] Co musimy zrobić, więc jest to problem dla mojej firmy wynoszący 50 000 dolarów, a w żadnym wypadku nie jesteśmy dużą firmą. – Jesteśmy mniej więcej w połowie drogi.

Firmy leasingowe miały niecałe dwa miesiące na aktualizację reszty swoich flot przed upływem terminu.

„Mamy około 7 000 pojazdów [throughout the sector]. Obecnie mamy około 3000 [certified]– stwierdził McFadgen.

Pośpiech w certyfikacji wszystkich tych ciężarówek oznacza, że ​​trzeba iść na skróty.

„Liczba jednostek certyfikujących dramatycznie wzrosła, a na początku roku wystąpił problem z wydajnością, ale wiele z tych jednostek certyfikujących robi to po raz pierwszy i między innymi z tego powodu obserwujemy tak zróżnicowany stopień jakość.

READ  Czy Bank Rezerw Nowej Zelandii może ogłosić zwycięstwo nad inflacją? Co mówią ekonomiści

„Standardy certyfikacji zgodnie z tą nową zasadą są bardzo zróżnicowane. Mimo że otrzymujemy pojazdy „Green Assured”, standard pracy wewnątrz tych pojazdów jest bardzo niski. Niektóre z nich nie mają zakrętu w kształcie litery S i są używane zamiast tego węża ogrodowego, zbiorników. Woda nie została prawidłowo naprawiona.”

Standardy były szczególnie niskie w przypadku pojazdów sprzedawanych przez Internet.

„Patrząc na Facebooka, widzę, że dziennie sprzedają się dwa lub trzy samochody, które powinny być ekologiczne, ale kiedy patrzysz na zdjęcia, są naprawdę złe… Mam na myśli, kto do cholery je certyfikował? zostaną zalane” – powiedział McFadgen. Jest tam cała masa obozów.

Haslett powiedział, że rozumie uzasadnienie nowych przepisów dotyczących kamperów, ale rząd przyjął błędne podejście.

„Naprawdę uważałem, że intencja tych przepisów jest wspaniała i uważam, że należy podnieść poziom branży i zapewnić lepsze doświadczenia” – powiedział.

„Myślę, że nowe przepisy całkowicie nie trafiły w sedno. W rzeczywistości cofnęły branżę pod względem standardów”.

McFadgen powiedział, że rząd zignorował ostrzeżenia wypożyczalni i wyznaczył w przepisach ostateczny termin na 7 grudnia, więc nie można go zmienić.

„Branża od początku mówiła rządowi, że należy dokładnie rozważyć jego podejście, a branża stwierdziła, że ​​nie jest to konieczne, a harmonogram jest zbyt napięty, w związku z czym nas zignorowali” – powiedział.

Dodał: „Uważamy, że w szczycie sezonu odbędzie się kilka zgromadzeń, a jeśli weźmie się pod uwagę niedawne zmiany w międzynarodowym podatku turystycznym… sektor turystyczny właśnie odniósł boczny cios i mamy poważne kłopoty”.

Powiedział, że sektor wynajmu został zepchnięty w kąt.

„Nałożyli na nas mnóstwo dodatkowych kosztów. Pieniądze nie rosną na drzewach” – powiedział McFadgen.

„Popyt w zimie był naprawdę, naprawdę niski… Widzę, że w tym roku sporo operatorów decyduje się na zamknięcie swoich drzwi, staje się to bardzo trudne”.

READ  Tiny East Coast Airlines ratuje wesele po odwołaniu lotu pana młodego

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *