iStock
Air New Zealand będzie obsługiwać ograniczoną liczbę lotów, aby pomóc unieruchomionym klientom w powrocie do domu.
Para z Christchurch, która sprzedała swoją firmę i nieruchomość, pozostaje w kraju po odwołaniu podróży do Australii.
Rory McGrath powiedział, że on i jego dziewczyna Bridget May Kuzniarski dokonali rezerwacji Air Nowa Zelandia Loty do Australii 2 września, myśląc, że będą podróżować „czerwonym lotem”.
Czerwone loty odpowiadają wielu lokalizacjom dostępnym w MIQ, co oznacza McGrath Uważa się, że on i jego partner zapewnili sobie przejście przez rów.
„Sprzedałem swój biznes, moja dziewczyna rzuciła pracę i byliśmy gotowi i gotowi do pracy” – powiedział McGrath.
Czytaj więcej:
* Popyt na tymczasową usługę Air New Zealand w Wellington-Kerikeri idzie „bardzo dobrze”
* Pasażerowie Rarotonga wyrazili swoją frustrację po locie powrotnym
* Air New Zealand szykuje się na najbardziej pracowite wakacje szkolne w lipcu
Kilka tygodni później para dowiedziała się, że wiele lotów Air New Zealand zostało odwołanych, z których wszystkie były „zielonymi lotami”.
McGrath powiedział, że zadzwonił do Air NZ, aby upewnić się, że na pewno zarezerwowali czerwony lot, kiedy kobieta rozmawiająca przez telefon powiedziała im, że ich lot jest również zielony.
Uważa, że początkowo został poinformowany telefonicznie przez przedstawiciela Air NZ, że zarezerwował czerwony lot i twierdził, że linia lotnicza później przyznała mu, że popełniła błąd.
W piątek rząd ogłosił, że Podróż bez kwarantanny musi pozostać zawieszona na kolejne osiem tygodni. Air NZ następnie odwołał wszystkie loty od 25 września do 30 listopada, w tym McGrath’s.
kiedy do niego dzwonię rzeczyAir NZ nie ustosunkował się bezpośrednio do roszczenia pary, ale powiedział, że niewielka liczba lotów kwarantanny będzie dostępna do rezerwacji o godzinie 10:00, 20 września.
rzeczy
Air New Zealand wkrótce otrzyma swój ostatni ATR na żądanie, 29 ATR 72-600, który dołączy do floty.
„Rozumiemy, że to wciąż bardzo smutny czas dla ludzi, którzy próbują wrócić do domu” – powiedziała Lianne Geraghty, starszy specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży w Air New Zealand.
„Zobowiązujemy się robić wszystko, co w naszej mocy, aby klienci wracali tam, gdzie powinni, tak bezpiecznie i szybko, jak to tylko możliwe”.
„Dla nas jesteśmy zdenerwowani i zdenerwowani, cały czas byliśmy zdenerwowani” – powiedział McGrath.
„Moja dziewczyna jest zdruzgotana, płakała przez cały tydzień – to nie tak, że może po prostu wrócić do pracy, została już zastąpiona.
„Gdybym wiedział, że rezerwujemy ekologiczne bilety lotnicze, nigdy bym ich nie kupił. Nie chcemy przeprosin, nie chcemy kredytu ani zwrotu pieniędzy, chcemy po prostu wziąć czerwony lot i dostać stąd.