W przypadku ponad 12 000 aplikacji z włączonymi otwartymi reklamami programatycznymi nie wykryto żadnych polityk prywatności

W przypadku ponad 12 000 aplikacji z włączonymi otwartymi reklamami programatycznymi nie wykryto żadnych polityk prywatności

Z danych Pixalate wynika, że ​​ponad 49 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie korzysta z aplikacji ze Sklepu Google Play, które obsługują otwarte reklamy programistyczne (na przykład aplikacje z plikiem app-ads.txt), ale nie mają wykrytej polityki prywatności.

Londyn, 30 października 2024 r. (GLOBE NEWSWIRE) – piksele, Dzisiaj uruchomiona została wiodąca na rynku globalna platforma zajmująca się ochroną przed oszustwami reklamowymi, prywatnością i zgodnością Wrzesień 2024, Raport z testów porównawczych otwartych reklam programatycznych i niewykrytej polityki prywatności dla Sklepu Google Playco stanowi część ryzyka naruszenia prywatności firmy Pixalate w jej serii aplikacji mobilnych. Z danych Pixalate wynika, że ​​raport przedstawia nowe ustalenia dotyczące liczby aplikacji mobilnych hostowanych w sklepie Google Play, w których włączono otwarte reklamy programistyczne (tj. aplikacje zawierające plik app-ads.txt), ale nie wykryto w nich żadnej polityki prywatności. Pixalate wydało również Sklep z aplikacjami Apple Kopia raportu.

Polityka prywatności, znana również jako Oświadczenie lub Informacja o ochronie prywatności, to istotny dokument, którego ujawnienie często jest wymagane na mocy wielu globalnych przepisów i regulacji dotyczących prywatności, w tym ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO), kalifornijskiej ustawy o ochronie prywatności konsumentów (CCPA). , i więcej. Wyjaśnia, w jaki sposób organizacje radzą sobie z danymi osobowymi użytkowników i ujawnia prawa osób fizycznych do prywatności danych.

Kluczowe ustalenia

  • Ponad 12 tys Aplikacje Sklepu Google Play zawierające reklamy (plik app-ads.txt) nie zapewniają polityki prywatności umożliwiającej wykrycie.

  • 170 Sklep Google Play Stwierdzono, że aplikacje zawierały reklamy bez adresów URL polityki prywatności w Sklepie Play i udostępniały wyłącznie hiperłącza do witryny programisty; Z analizy Pixalate wynika, że ​​hiperłącza do witryny dewelopera nie ujawniają polityki prywatności.

  • Aplikacje mobilne zgromadziły się bez wykrytej polityki prywatności 1,4 miliarda Szacowana liczba pobrań użytkowników.

  • On docenia 49,2 mln Miesięczni aktywni użytkownicy (MAU) wchodzić w interakcję z Aplikacje ze Sklepu Play, które zawierają reklamy, ale nie wykryto żadnych zasad prywatności.

  • więcej 5100 Opublikowano unikalnych twórców aplikacji mobilnych 12000 Aplikacje zawierające reklamy nie mają wykrywalnych polityk prywatności.

  • więcej 5900 Aplikacje ze Sklepu Google Play, które zawierają reklamy i nie mają wykrytej polityki prywatności, nie podają kraju rejestracji w Sklepie Play.

READ  Apple AirPods Pro 2 i AirPods Max, nadchodzą ważne aktualizacje, twierdzenia wtajemniczonych

Na potrzeby tego badania zespół analityki danych w Pixalate przeanalizował ponad 587 000 aplikacji mobilnych dostępnych do pobrania w sklepie Google Play we wrześniu 2024 r.

Pobierz raporty

O pikselach

Pixalate to wiodąca platforma analityczna zapewniająca ochronę przed oszustwami, prywatność i zgodność z przepisami w zakresie telewizji podłączonej (CTV) i reklam mobilnych. Pracujemy 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, aby chronić Twoją reputację i zwiększać Twoją wartość medialną. Pixalate oferuje jedyną platformę skoordynowanych rozwiązań w zakresie reklam displayowych, aplikacji, wideo i CTV, aby lepiej wykrywać i eliminować oszustwa reklamowe. Pixalate to certyfikowana przez MRC usługa służąca do wykrywania i filtrowania złożonego nieprawidłowego ruchu (SIVT) w internecie stacjonarnym i mobilnym, w aplikacjach mobilnych oraz reklamach CTV. www.pixalate.com

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *