Film pokazuje, jak było w BioWare podczas końcowej kontrowersji w Mass Effect 3 • Eurogamer.net

Film pokazuje, jak było w BioWare podczas końcowej kontrowersji w Mass Effect 3 • Eurogamer.net

Kryzys, nękanie i groźby śmierci.

Nowy film rzuca światło na to, jak wyglądało BioWare podczas Mass Effect 3, który zakończył kontrowersje.

Poniższy film, od People Make Games, zawiera szereg wywiadów z byłymi twórcami BioWare omawiających wydarzenia, które doprowadziły do ​​premiery Mass Effect 3 w marcu 2012 roku, sprzeciw wobec jej zakończenia oraz decyzję o aktualizacji gry w celu odpowiedzi na skargi .

Mass Effect 3 zawierał jedno z najbardziej kontrowersyjnych zakończeń w historii gier wideo. Oferował graczom trzy opcje – z których każda skutkowała innym stanem końcowym galaktyki – ale pod względem rozgrywki nie było między nimi różnicy.

Deweloperzy, którzy rozmawiali z People Make Games, ujawnili ludzki wpływ na reakcję, która nastąpiła później, w tym nękanie i groźby śmierci. Deweloperzy rozmawiają też o tym, jak się czują w związku z decyzją o szybkim zawróceniu Bezpłatna aktualizacja To zawiera oryginalne zakończenia z nowymi scenami i dodaje je Czwarte zakończenie do wyboru.

Co najważniejsze, twórcy ujawnili, że zespół ciężko pracował, aby ta aktualizacja się urzeczywistniła – długi okres ekstremalnych trudności, który wybuchł podczas tworzenia kolejnej gry BioWare, Dragon Age Inquisition.

BioWare to studio, które przez lata nękane było kryzysem. W obszernym wywiadzie z EurogamerMike Laidlaw, były dyrektor kreatywny serii Dragon Age, mówił o brutalnym kryzysie, który miał miejsce w branży Dragon Age 2 — grze, która została zbudowana w nieco ponad rok i doznała luzu, który poprzedził wydanie Mass. Efekt 3.

Ostatnio dochodzenie przeprowadzone przez Kotaku Ujawnił, że kilku pracowników BioWare doświadczyło poważnego kryzysu podczas pracy nad nieszczęsnym Anthem i Mass Effect: Andromeda.

W kwietniu 2019 r. Casey Hudson, ówczesny dyrektor generalny studia BioWare, przyznał, że „te problemy są realne i naszym najwyższym priorytetem jest dalsza praca nad ich rozwiązaniem”. Producent wykonawczy Hudson i Dragon Age, Mark Dara, opuścił BioWare w grudniu ubiegłego roku. BioWare pracuje obecnie nad nadchodzącymi grami Dragon Age i Mass Effect.

READ  Seagate wprowadza na rynek dyski twarde o pojemności 28 TB i oznaki wzrostu cen urządzeń pamięci masowej

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *