Elektryczny silnik skrzyni Forda jest już wyprzedany

Elektryczny silnik skrzyni Forda jest już wyprzedany
Nazwa silnika elektrycznego skrzynki

dostarczony

Silnik skrzynkowy „Eluminator” Forda nosi nazwę legendarnego silnika skrzynkowego V8 „Aluminarot”, ale z uzwojeniem elektrycznym.

W sierpniu ubiegłego roku Ford ujawnił istnienie swojego pierwszego silnika elektrycznego (zasadniczo napędzanego silnika zastępczego, lub w tym przypadku silnika elektrycznego, sprzedawanego klientom w pudełku), który zostanie zaprezentowany na targach SEMA 2021 i udostępniony klientom wkrótce po .

Nazywany „Eluminatorem” (rozruch elektryczny w 5,2-litrowym silniku V8 z turbodoładowaniem „Aluminator” wywodzącym się z 5-litrowego Coyote V8, który napędzał ostatnie V8 Falcons), ten sam silnik, który napędzał Mustang Mach-E oraz Ford pokazał to wszystko na targach SEMA w zeszłym tygodniu w zmodernizowanym modelu F-100 Eluminator z 1978 r., napędzanym dwoma silnikami skrzynkowymi.

Ford ujawnił również, że Eluminator był w sprzedaży i można go było kupić za 3900 USD (5480 NZ), co wydawało się trafić w gusta kupujących, którzy podobno odebrali je wszystkie.

Ford ujawnił Eluminator w koncepcji Forda F-100, którą zaprezentował na targach SEMA.

dostarczony

Ford ujawnił Eluminator w koncepcji Forda F-100, którą zaprezentował na targach SEMA.

Mark Wilson, dyrektor Ford Accessories w Ameryce Północnej, powiedział w wywiadzie Sałatka Forda Ten Eluminator już się wyprzedał. Oczywiście Ford nie ujawnił również, ile samochodów zbudował w pierwszej kolejności.

Czytaj więcej:
* Ford pokazuje swoją wizję przyszłości niestandardowych samochodów
* Ford zarabia 16,4 miliarda dolarów na elektryczne ciężarówki i stacje akumulatorów
* Ford chce ci sprzedać elektryczny silnik skrzyniowy
* Od V8 do woltów: w jaki sposób amerykańskie marki mięśni przechodzą na pojazdy elektryczne?

Ale nie martw się, że mogłeś przegapić okazję do ożywienia swoich klasyków — Wilson szybko zauważył, że nadchodzi więcej, mówiąc: „zrobimy to, czego potrzebujemy, zgodnie z wymaganiami rynku”.

dostarczony

Oglądaj Vaughn Gitten Jr. A szalony Mustang Mach-E 1400 jeździ ze wszystkimi innymi samochodami wyścigowymi na bazie Forda Mustanga.

Pierwszy elektryczny silnik skrzynkowy Forda wytwarza 210 kW i 430 Nm momentu obrotowego, a niewielka podstawa o długości zaledwie 570 mm oznacza, że ​​będzie pasował do wszystkich typów pojazdów, nowych i starych, i oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, aby kupić dwa i wybrać konfiguracja z dwoma silnikami, podobnie jak Ford z F-100 na targach SEMA – klasyczny, zasilany akumulatorem pickup AWD zapewnia łącznie 358 kW mocy i 860 Nm momentu obrotowego.

READ  Linie Emirates dołączają do Cathay Pacific i American Airlines w sprawie zakłóceń w dostawie paliwa do silników odrzutowych

Największą wadą Eluminatora jest to samo, co prześladuje wszystkie pojazdy elektryczne – koszt akumulatora. Chociaż silnik skrzynkowy zawiera takie elementy, jak wiązka falownika wysokiego napięcia do napędu silnika, złącze wiązki niskiego napięcia i zespół rurki odpowietrzającej, nie zawiera on rzeczywistego falownika ani akumulatora, co znacznie zwiększy koszty.

Mimo to, jest to całkiem fajny początek, a jeśli wydajesz dużo pieniędzy na pakiet akumulatorów, uważamy, że możesz też iść dalej i dorzucić pięć kolejnych silników Eluminator, aby zrobić coś w rodzaju szalonego silnika 1044 kW. -E 1400 że Ford i Vaughan Jetten Jr. wrócili na jakiś czas…

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *