dostarczony
Pierwszy zwiastun Ralliart Concept. Wygląda na wysoką wydajność.
Mitsubishi opracowuje dwie nowe koncepcje na 2022 rok, z których jeden wydaje się być odpowiednim odrodzeniem Ralliart.
Mówię pasuje, bo mam na myśli Nie ogranicza się do pakietu look. Wygląda jak prawdziwy samochód o wysokich osiągach i ma duży i ciekawy dyfuzor z emblematem Ralliart na prawym górnym rogu.
Trudno powiedzieć, który samochód ozdobi dyfuzor, ale nie do końca wygląda to na ute, więc są jakieś pomysły na Ralliart Triton do walki z Ford Ranger Raptor i Toyotą Hilux Mako.
dostarczony
Nowy Outlander Mitsubishi wnosi kilka śmiałych, nowych elementów konstrukcyjnych do charakterystycznego wyglądu Mitsubishi, a także kilka zaawansowanych nowych technologii.
Szczerze mówiąc, jest bardzo realna okazja Gorący Obcy Albo coś w tym rodzaju, ale możemy mieć całkowitą nadzieję, że Lancer też zostanie wskrzeszony.
Czytaj więcej:
* Mitsubishi oficjalnie ponownie uruchamia Rallyart
* Mitsubishi ujawnia krajowe ceny Outlandera PHEV
* Honda wprowadza na rynek trzy nowe koncepcje elektryczne, ale wszystkie są przeznaczone dla Chin
Oświadczenie mówi, że koncepcja łączy w sobie umiejętności inżynieryjne i pasję Mitsubishi monozokuri (rzemieślnicze) wyzwania.
„Dzięki luksusowemu wyczuciu i silnemu wyczuciu obecności, projekt wyraża wizję firmy dotyczącą nowego Ralliart”. Brzmi to dla nas dobrze.
Druga koncepcja nazywa się Kei EV Concept3 i niewiele o tym wiemy. Na zdjęciu coś, co wygląda jak mały hatchback, z wtyczką, plakietką z napisem „EV” i wschodem słońca.
Mitsubishi twierdzi, że jest to „nowa generacja całkowicie elektrycznych pojazdów kei z duchem Mitsubishi Motors, która opiera się na bezpieczeństwie, ochronie i komforcie, a także dbałości o środowisko. Będzie również łączyć „zarządzanie i praktyczny rozmiar kei” z „płynnymi i potężnymi osiągami samochodu elektrycznego, przy jednoczesnym zapewnieniu zaawansowanych systemów wspomagania kierowcy i komunikacji.
Możemy więc oczekiwać elektrycznego samochodu kei z nieco większym drganiem (maksymalnie 47 kW) i poziomem autonomii. Nadal będzie to samochód kei, co oznacza również, że musi być przystępny cenowo, więc ciekawie będzie zobaczyć, ile technologii Mitsubishi może wcisnąć do małego samochodu przy zachowaniu rozsądnej ceny.
Chociaż zostanie to pokazane jako koncepcja, Mitsubishi potwierdziło, że Kei EV wejdzie do produkcji w sprzedaży w Japonii „na początku przyszłego roku podatkowego”, czyli około kwietnia lub maja 2022 roku.
Dwa nowe koncepty zostaną w pełni zaprezentowane 14 stycznia w Tokyo Auto Salon.