Pasażerowie latający liniami Air New Zealand będą mogli od dzisiaj śledzić swoje bagaże.
Linia lotnicza aktualizuje swoją aplikację, dodając moduł śledzący, który informuje klientów o stanie ich bagażu.
Funkcja ta została już powszechnie wdrożona przez kilka międzynarodowych linii lotniczych, w tym United Airlines i Singapore Airlines.
„Zawsze słuchamy naszych klientów, aby zrozumieć, w jaki sposób możemy sprawić, aby ich podróż z nami była jak najbardziej płynna” – stwierdziła w oświadczeniu Leanne Geraghty, dyrektor ds. klientów i sprzedaży.
„Słyszeliśmy od nich, że możliwość śledzenia lokalizacji ich toreb sprawi, że ich doświadczenie będzie mniej stresujące, więc szybko przystąpiliśmy do urzeczywistnienia prośby klienta”.
Geraghty powiedział, że Air New Zealand testuje program od kwietnia, a w ciągu ostatnich sześciu miesięcy 25% klientów krajowych i 5% klientów międzynarodowych miało dostęp do tej funkcji.
„Od kwietnia ponad 8 000 klientów pomyślnie śledziło swój bagaż rejestrowany w fazie beta, korzystając z funkcji w aplikacji” – powiedziała.
„Otrzymaliśmy bardzo pozytywne opinie od klientów, którzy również przetestowali tę funkcję”.
Wyraziła nadzieję, że ta funkcja zapewni pasażerom spokój ducha, umożliwiając im ponowne sprawdzenie, czy podczas lotu mieli przy sobie bagaż.
Po oddaniu torby klienci zobaczą w swojej aplikacji opcję „Sprawdź status”, która będzie aktualizowana po każdym zeskanowaniu torby.
Geraghty powiedział, że zgubienie lub uszkodzenie toreb można zgłosić bezpośrednio z aplikacji.