Air New Zealand zaoferowała bezpłatną zmianę lotu z Auckland do odlatującego Hamilton

Pewien mężczyzna był zaskoczony sugestią Air New Zealand, aby podróżować poza obszar zamknięcia Auckland do Hamilton, aby skorzystać z bezpłatnej oferty zmiany lotu.

    Air New Zealand Boeing 777-219 w powietrzu po starcie z międzynarodowego lotniska w Hongkongu na wyspie Chek Lap Kok.

Zdjęcie: Kamphoto / 123RF

Mężczyzna, którego RNZ zgodził się nie ujawniać, mówi, że pomagał członkowi rodziny w zmianie wcześniej zarezerwowanych lotów z Auckland do Wellington na ten tydzień.

Wycieczka anulowana z powodu zamknięcia i przeniesiona na kredyt. Mężczyzna następnie wysłał Air New Zealand wiadomość na Facebooku z zapytaniem o politykę dotyczącą znoszenia różnic cenowych w przypadku zmiany rezerwacji lotów.

Odpowiedziała, że ​​jej polityka na to nie pozwala, ale jeśli chcą zachować te same daty podróży, mogą zaoferować bezpłatną zmianę lotu z Hamilton za taką samą cenę – o ile spełniają wymagania dotyczące podróży między poziomami alertu.

Mężczyzna powiedział, że ta „niechciana” oferta była zaskakująca.

„Naprawdę nie wierzyłem, kiedy udzielili mi – choć starali się być pomocni – rady, która wydawała się nawet zachętą, jak uzyskać… bezpłatną zmianę lotu.

„Wydaje się to trochę lekkomyślne”.

Chodzi o męża Oakland – prawnika i rycerza. W gorącej wodzie po ucieczce z miasta, korzystając z podstawowych zwolnień pracowniczych i jadąc do Hamilton, następnie lecąc do Queenstown przez Wellington i jeżdżąc wynajętym samochodem do Wanaki.

Mężczyzna, który skontaktował się z Air New Zealand powiedział, że jest zaniepokojony tym, ile innych osób otrzymało podobny list od linii lotniczych i mógł uznać to za „zachętę” do lotu z Hamilton z wykorzystaniem podstawowego zwolnienia z podróży.

Powiedział, że zasady dotyczące przekraczania poziomów alarmowych są już zbyt mylące dla większości ludzi.

„Więc, podczas gdy wszyscy inni próbują rozszyfrować, co mogą, a czego nie mogą zrobić, myślę, że dodaje to dodatkowej motywacji do wejścia w tę szarą strefę”.

Powiedział, że Air New Zealand powinien uwzględnić w swojej odpowiedzi inne opcje, takie jak zmiana rezerwacji w późniejszym czasie, a nie tylko dać Hamiltonowi opcję.

„Kolekcja [of options] Poczują się bardziej inkluzywni i odpowiedzialni”.

Air New Zealand powiedział w oświadczeniu, że jego zespół obsługi klienta „zaoferował wygodną opcję dla osoby podróżującej w ważnych celach lub z obszaru o poziomie alertu 2, gdzie nie wszyscy klienci latający z Auckland mieszkają w Auckland”.

„Daliśmy jasno do zrozumienia, że ​​będą musieli spełnić obowiązujące w tym czasie wymagania dotyczące podróży”.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *