Lot krajowy Air New Zealand rozpoczyna się z lotniska Rotorua. zdjęcie/plik
Air NZ przywrócił politykę kredytową Covid-19 dla podróżnych, którzy nie mogą podróżować z powodu choroby, powołując się na „rosnący poziom zachorowań w społeczności”.
Mówi, że słyszała o „dużej liczbie klientów, którzy zachorowali na Covid lub inne choroby zimowe”, którzy w rezultacie nie byli w stanie podróżować.
Linia lotnicza była świadkiem rosnącego poziomu zachorowań, który odbijał się na jej pracownikach, wraz ze wzrostem poziomu zachorowań pracowników skutkujących odwołaniem lotów.
Dzisiaj był pierwszy dzień, w którym linie Air NZ przywróciły swoją politykę kredytową, a główny klient i specjalista ds. sprzedaży Leanne Geraghty powiedział, że wśród 670 000 osób, które mogą zachorować lub potrzebować opieki innych, znajdą się osoby, które zarezerwowały podróże w ciągu najbliższych dwóch tygodni. był chory.
„Ta zmiana da im elastyczność w zmianie planów, dzięki czemu nie przegapią wakacji ani zjazdów z przyjaciółmi i Wannau, a mimo to dotrą tam, gdzie chcą być w późniejszym czasie”.
W oświadczeniu Air New Zealand powiedział, że ci, którzy dokonają rezerwacji od teraz do 31 lipca, mogą zachować swoją taryfę jako kredyt przez 12 miesięcy. Kredyt można wpłacić online, a linia lotnicza poprosiła ludzi o telefon tylko wtedy, gdy ich lot odlatuje w ciągu najbliższych 48 godzin.
Geraghty powiedział, że call center linii lotniczej znajduje się pod „ogromną” presją z powodu choroby i zakłóceń pogodowych.
Powiedział, że klienci, którzy dokonali rezerwacji za pośrednictwem zewnętrznego biura podróży lub agenta internetowego, powinni skontaktować się z nimi bezpośrednio w celu wprowadzenia zmian w swoich rezerwacjach lub ważności kredytu.