AirAsia sprzedaje 10 milionów zniżkowych biletów lotniczych na loty na całym świecie. foto/123rf
AirAsia obniżyła 10 milionów biletów w jedną stronę na loty w Azji i poza nią.
Od teraz do 19 marca 2023 r. linia lotnicza będzie sprzedawać 10 milionów biletów ulgowych, w tym loty z Auckland do Sydney od 199 USD.
Dla porównania średni koszt tego lotu we wrześniu 2023 roku według Google Flights to 390 dolarów.
Inne oferty obejmują Perth na Bali od 180 USD oraz Sydney lub Melbourne do Kuala Lumpur od 288 USD.
reklama
Uwzględniono również usługi przesiadkowe AirAsia Fly-Thru, co oznacza, że loty z Sydney, Perth, Melbourne i Gold Coast do Phuket, Seulu, Hanoi, New Delhi, Manili i Kuching zaczynają się od 206 USD w jedną stronę.
Stawki te obejmują podatki lotniskowe, opłaty i inne obowiązujące opłaty, ale podlegają warunkom i dostępności.
Bilety należy kupić przed niedzielą 19 marca, a bilety należy wykorzystać między Australią a Nową Zelandią między 4 września 2023 r. a 9 lipca 2024 r.
To nie pierwszy raz, gdy linia lotnicza wprowadziła falę zniżek i ofert. W listopadzie 2022 roku linia lotnicza przeznaczyła siedem milionów miejsc z okazji swoich siódmych urodzin.
reklama
W grudniu AirAsia krótko sprzedała Kiwi 200 000 subskrypcji linii lotniczych. Nazywa się „SUPER +” pierwsza usługa na świecie, która oferuje abonentom nieograniczone bezpłatne loty przez rok, a także zniżki i inne korzyści.
Rekord największej liczby miejsc, o które abonent odebrał abonenta w okresie 12 miesięcy, według przewoźnika wynosi 100.
Najnowsza „mega-wyprzedaż” następuje po dobrym roku finansowym grupy Air Asia. W raporcie za czwarty kwartał roku fiskalnego ’22 spółka odnotowała coraz lepsze wyniki.
„Sektor lotniczy pozostaje na dobrej drodze do silnego ożywienia po pandemii, z dodatkowym impetem dzięki szybkiemu wznowieniu podróży międzynarodowych” – stwierdzono w raporcie.
Linie lotnicze spółki przewiozły w czwartym kwartale 2022 roku ponad 7,8 mln pasażerów, co oznacza wzrost o 187 proc. w porównaniu z 2021 rokiem. Łączna liczba pasażerów w 2022 roku wzrosła o 404 proc. (do 24,2 mln) w porównaniu z rokiem poprzednim.
„Obrońca popkultury. Pytanie o pustelnika w komedii. Alkoholista. Internetowy ewangelista”.