dostarczony
Nowa Zelandia znów mogła zmierzyć się z trenerem Alinghi, Ernesto Bertarellim, który w 2003 roku podniósł trofeum w Auckland.
Trener Alinghi, Ernesto Bertarelli, jest zwolennikiem zbliżającego się Pucharu Ameryki w Auckland.
Podwójny zwycięzca Bertarelli oficjalnie potwierdził swoją Powrót do sceny pucharowej po 11 latach nieobecności Na konferencji prasowej w Genewie w poniedziałek.
Zgodnie z oczekiwaniami nawiązali współpracę z Red Bull Racing, czerpiąc z technologicznej wiedzy gigantów Formuły 1, którzy właśnie pomogli holenderskiemu kierowcy Maxowi Verstappenowi zdobyć tytuł mistrza świata.
Ricky Wilson/Personel
Kevin Schwebridge, kierownik operacyjny Emirates Team New Zealand, rozmawiał z Team Stuff po ogłoszeniu 37. protokołów America’s Cup.
Ponieważ kolejne trofeum nie zostało jeszcze rozstrzygnięte, szwajcarski miliarder Bertarelli zdecydował się na zachowanie status quo, ponieważ zespół z Nowej Zelandii wydaje się coraz bardziej skłonny zabrać Auld Mug za granicę.
Czytaj więcej:
* Brad Butterworth rzuca wyzwanie kapitanowi Alingy’emu w Pucharze Ameryki
* America’s Cup 2024 idzie na wyższy poziom
* Alinghi ponownie wraca do Pucharu Ameryki, ponieważ zgłoszenia zostały oficjalnie otwarte
„Kochamy Nową Zelandię, kochamy żeglarstwo po Nowej Zelandii. Gdyby był w Nowej Zelandii, bylibyśmy bardzo szczęśliwi, ale jesteśmy gotowi popłynąć tam, gdzie obrońca chce w każdej chwili” – powiedział Bertarelli.
„Im szybciej się dowiemy, tym lepiej”.
Bertarelli potwierdził, że weteran Kiwi Brad Butterworth będzie odgrywał kluczową rolę w zespole.
Butterworth, który dwukrotnie zdobył puchar z Drużyną Nowej Zelandii, zanim wskoczył na pokład, aby pomóc Alinghiemu wygrać go dwukrotnie, był obecny na ogłoszeniu.
„To spełnienie marzeń” – powiedział Butterworth o powrocie Alingy’ego, dodając, że „przyniesie trochę starej szkoły do nowego świata”.
Bertarelli uznał, że nadszedł właściwy czas na powrót Alinghiego, gdy obserwowali, jak Puchar Ameryki przekształcił się w sfrustrowane pokolenie. Był zarówno zafascynowany, jak i zmotywowany frustracją gigantycznego jednokadłubowca, który Team New Zealand zaprezentował w ostatnim pucharze w Auckland.
„Zawsze myśleliśmy, że Alinghi w pewnym momencie wróci, ale nigdy nie czuliśmy, że warunki są odpowiednie. To warzyło się przez chwilę, a kliknięcie nastąpiło, gdy zobaczyłem wyścigi AC75 i ich niesamowity potencjał” – powiedział Bertarelli.
„Czysta nauka wyścigów meczowych… to dziedzictwo Pucharu Ameryki”.
Bertarelli czuł się komfortowo z surowymi nowymi zasadami dotyczącymi obywatelstwa wprowadzonymi w nadchodzącym wydaniu i czuł, że Szwajcaria ma marynarzy do rywalizacji, opierając się na ich sukcesach w innych rozdziałach udaremniających.
Czuł, że pokolenie Szwajcarów obserwowało i inspirowało się sukcesami Alinghiego w Pucharze Ameryki w 2003 i 2007 roku i teraz nadszedł ich czas.
Mieli plany, aby pierwsza wersja AC75 wypłynęła w przyszłym roku zgodnie z przepisami, aby zmaksymalizować wiedzę o klasie.
Butterworth zasugerował, że Alinghi Red Bull Racing może pojechać na trasę kolarską, ponieważ siła nóg jest ponownie legalna.
„Myślę, że to jest dobre dla Szwajcarii. W tym kraju są bardzo dobrzy rowerzyści, którzy mogą skończyć na tej łodzi” – powiedział Butterworth.
Bertarelli odmówił ujawnienia budżetu swojego zespołu, „ale będziemy mieli dobre zasoby”.
Był podekscytowany potencjałem partnerstwa Formuły 1, mówiąc, że będzie „całkowicie zintegrowane”.
Uwielbiał mieszankę strategii i taktyki Red Bull Racing i czuł, że pomogli oni w przekazaniu tytułu F1 Verstappen z nastawieniem „nigdy się nie poddawaj i nie podejmuj ryzyka”.