Ankieta Consumer Reports: Hybrydy to najbardziej niezawodne pojazdy

Ankieta Consumer Reports: Hybrydy to najbardziej niezawodne pojazdy

Hybrydy benzynowo-elektryczne były najbardziej niezawodnymi pojazdami sprzedawanymi w Stanach Zjednoczonych w zeszłym roku, podczas gdy duże pickupy i samochody w pełni elektryczne wypadły najgorzej w corocznym badaniu niezawodności Consumer Reports.

Jak twierdzi grupa non-profit, samochody hybrydowe to na ogół wypróbowane i prawdziwe konstrukcje z kilkoma dodatkami, podczas gdy producenci samochodów wciskają błyskotliwe funkcje elektroniczne w drogie nowe pickupy i pojazdy elektryczne.

Jake Fisher powiedział, że technologia hybrydowa istnieje już od ponad dwóch dekad i chociaż samochody przełączają się między zasilaniem elektrycznym a benzynowym, nie mają wielu technologii ani skomplikowanych wielobiegowych skrzyń biegów, które powodowały problemy z innymi pojazdami. , Starszy Dyrektor Testów Motoryzacyjnych.

Raporty konsumenckie wykazały, że hybrydy przewyższają niezawodność spalin i akumulatorów.

dostarczone

Raporty konsumenckie wykazały, że hybrydy przewyższają niezawodność spalin i akumulatorów.

„Hybrydy to bardzo konwencjonalne pojazdy” – powiedział Fisher. „Jest przeznaczony dla praktycznych nabywców, którzy szukają niezawodnych, wydajnych i bezpiecznych samochodów, a nie najnowszych technologii”.

Czytaj więcej:
* Acura jest liderem w dążeniu Hondy do pojazdów elektrycznych
* Amerykańskie badanie wykazało, że Glitchy jest najbardziej niezawodnym elektrycznym SUV-em
* Nabywcy samochodów unikają samochodów elektrycznych, które nie noszą nazwy Tesla.
* Raporty konsumenckie: 10 najbardziej (i najmniej) niezawodnych samochodów 2020 r

Coroczne badanie grupy wykazało, że przy gwałtownie rosnących cenach benzyny i gwałtownie rosnących kosztach nowych samochodów ludzie zatrzymują swoje samochody na dłużej, więc niezawodność i oszczędność paliwa stają się coraz ważniejsze dla kupujących. „Hybryda może zapewnić lata bezproblemowego przebiegu i jest dobrą obroną przed wysokimi cenami paliwa” – powiedział Fisher.

Badanie wykazało, że niezawodność była bardzo lub bardzo ważna dla 94% potencjalnych nabywców samochodów, a 80% powiedziało to samo na temat oszczędności paliwa.

Hybrydy typu plug-in, które mogą przejechać stosunkowo krótką milę na zasilaniu bateryjnym, zanim przełączą się zarówno na gaz, jak i na energię elektryczną, nie mają takiego samego poziomu niezawodności jak hybrydy, powiedział Fisher.

Pomaga to, że najwięcej hybryd sprzedaje Toyota i jej luksusowa marka Lexus, dwie czołowe marki w rankingach Consumer Reports, opublikowanych we wtorek na spotkaniu Automotive Press Association w Detroit.

Lexus i Toyota oferują ogromną liczbę samochodów hybrydowych i są dwiema największymi markami w rankingu Consumer Reports.

Nil Bijou / Personel

Lexus i Toyota oferują ogromną liczbę samochodów hybrydowych i są dwiema największymi markami w rankingu Consumer Reports.

Niemieckie BMW przeskoczyło 10 miejsc, zajmując trzecie miejsce, podczas gdy Mazda i Honda uzupełniły pierwszą piątkę.

Mercedes-Benz był najmniej niezawodny z 24 marek w ankiecie, a następnie Jeep, Volkswagen, GMC i Chevrolet.

Fischer powiedział, że Tesla, która produkuje najlepiej sprzedające się samochody elektryczne w Stanach Zjednoczonych, awansowała o cztery miejsca na 19. miejsce, choć nadal boryka się z problemami z jakością.

Fisher powiedział, że właściciele zgłaszali niewiele problemów z akumulatorami i silnikami Tesli, ale firma miała problemy z malowaniem, instalacją i wykończeniem, ogrzewaniem i chłodzeniem oraz systemami zawieszenia. Tesla Model 3 miał średnią niezawodność, ale S, Y i X były poniżej średniej.

Tesla, choć się poprawia, wciąż jest bardzo nisko na liście na 19. miejscu.

Nil Bijou / Personel

Tesla, choć się poprawia, wciąż jest bardzo nisko na liście na 19. miejscu.

Luksusowa marka Forda Lincoln odnotowała największą poprawę niezawodności, awansując o 14 miejsc na 10. miejsce i stając się jedyną amerykańską marką w pierwszej dziesiątce. SUV-y tej marki to starsze modele, które są w sprzedaży od wielu lat, co pozwoliło Fordowi funkcjonować. — powiedział Bugs Fisher.

Fisher powiedział, że pełnowymiarowe pickupy stały się luksusowymi pojazdami z dużymi ekranami dotykowymi i wielobiegowymi skrzyniami biegów. Jest popularny, powiedział, więc rynek jest konkurencyjny, a kupujący szukają najnowszych rozwiązań informacyjno-rozrywkowych i innych technologii. Fisher powiedział, że badanie wykazało problemy ze sterowaniem przyczepy Forda F-150 i elektrycznymi bramami podnoszonymi, podczas gdy Chevrolet Silverado miał pewne problemy z silnikiem.

Tylko siedem z 17 modeli pickupów w tegorocznej ankiecie charakteryzowało się średnią lub lepszą niezawodnością.

Teoretycznie, powiedział Fisher, samochody elektryczne powinny być bardziej niezawodne niż pojazdy spalinowe. Ale oprócz nieszczęść Tesli, pojazdy elektryczne innych producentów samochodów były nękane problemami z ładowaniem i akumulatorami oraz problemami z elektrycznym układem napędowym. Z 11 pojazdów elektrycznych, dla których Consumer Reports ma wystarczające dane ankietowe, tylko cztery charakteryzowały się średnią lub lepszą niezawodnością.

Consumer Reports oparł swoje oceny na ankiecie przeprowadzonej wśród właścicieli reprezentujących ponad 300 000 pojazdów w latach 2000-2022, w tym kilka nowych modeli z 2023 roku. Oceny oparte są na problemach z pojazdami w ubiegłym roku.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *