Anulowana kontynuacja Ubisoftu jest inspirowana Wind Waker, Elden Ring

Anulowana kontynuacja Ubisoftu jest inspirowana Wind Waker, Elden Ring

kontynuacja Nieśmiertelni: Odrodzenie Feniksa (Inspirowana Grecją przygodowa gra akcji z otwartym światem z 2020 roku została anulowana w lipcu 2023 roku, a teraz dowiadujemy się dokładnie, co ta gra miała wiązać – i jak duże zerwanie z tradycją miało być Ubisoft.

według AksjosStefana Totiloktóry 21 sierpnia przekazał wiadomość, że kontynuacja (nazwa kodowa Oxygen) była ambitną grą, która połączy cechy dwóch kultowych i uwielbianych gier: RPG akcji studia FromSoftware. Pierścień Eldena I Nintendo The Legend of Zelda: Wind Waker. Anonimowe źródła zaznajomione z rozwojem gry rozmawiały z Totilo i namalowały szczegółowy obraz „ogromnej gry osadzonej w fantastycznej wersji archipelagu polinezyjskiego, stworzonej głównie przez studio Ubisoft w Quebecu, ale opracowanej wraz z polinezyjskimi konsultantami”.

Czytaj więcej: Zabójca doktryny Kontynuacja centrów wydawców putu– Jakby było tak dobrze

„Celem było również sprawienie, aby gra bardzo różniła się od reszty pakietu Ubisoft” – powiedziało jedno ze źródeł. Aksjos. Zamiast typowej mapy Ubisoftu w przeważającej części wypełnionej ikonami, Nieśmiertelni 2 Będzie znacznie niższy niż znaczniki na mapie i będzie wymagał od graczy „trudniejszego zastanowienia się, dokąd się udać, śledząc zwierzęta, śledząc wiatr lub nawigując po pozycjach gwiazd na niebie w grze” – twierdzi jedno ze źródeł. Co było główną inspiracją dla tej zmiany? Pierścień Eldena.

Podobno kontynuacja będzie bardzo różniła się od pierwowzoru nieśmiertelni, z bardziej realistyczną grafiką, porzucając narratora z pierwszej gry, mniejszą liczbą zagadek i „luźniejszą historią, w której liczy się wybór gracza”. według AksjosZe źródeł postać gracza próbowałaby „posmakować różnych polinezyjskich bogów”, co dałoby im specjalne moce żywiołów i zdolność zmiany kształtu. Otrzymają nowe tatuaże na swoich ciałach w oparciu o narracyjne wybory, których dokonają w grze, z których wszystkie są głęboko zakorzenione w polinezyjskich tradycjach kulturowych i koncepcji many, czyli wiary w nadprzyrodzoną siłę przepływającą przez ludzi, zwierzęta, rośliny , i więcej. Decyzje gracza będą miały wpływ na różne wyspy, na których się znajduje Nieśmiertelni 2 miał być postawiony.

według AksjosCzęść powodu Nieśmiertelni 2 Zostało to puszkowane, aby Ubisoft mógł skupić się na takim IP Assassin’s Creed Red. pierwszy nieśmiertelni Gra powstała w nieco ponad rok, ale kontynuacja trwała dłużej ze względu na ambitny zakres i stosunkowo niewielki zespół programistów. Najwyraźniej jednak „kilka grywalnych godzin było dostępnych w wewnętrznym demo” do wiosny 2023 roku, a Ubisoft był „w momencie, gdy sfinansował pełny rozwój lub anulował projekt”.

Wiemy, że Ubisoft ostatecznie zdecydował się właśnie na to, ale tak KotakuEthan Gatch odnotował w lipcu 2023 r., Nieśmiertelni: powstanie feniksa To było „zbyt dobre”, a pomysł na bardziej rozbudowaną kontynuację trochę z tego zrezygnował Zmęczone znaki Ubisoft zapowiada się interesująco. Cóż, myślę, że dostaniemy więcej Zabójca doktryny Zamiast tego.

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *