kontynuacja Nieśmiertelni: Odrodzenie Feniksa (Inspirowana Grecją przygodowa gra akcji z otwartym światem z 2020 roku została anulowana w lipcu 2023 roku, a teraz dowiadujemy się dokładnie, co ta gra miała wiązać – i jak duże zerwanie z tradycją miało być Ubisoft.
według AksjosStefana Totiloktóry 21 sierpnia przekazał wiadomość, że kontynuacja (nazwa kodowa Oxygen) była ambitną grą, która połączy cechy dwóch kultowych i uwielbianych gier: RPG akcji studia FromSoftware. Pierścień Eldena I Nintendo The Legend of Zelda: Wind Waker. Anonimowe źródła zaznajomione z rozwojem gry rozmawiały z Totilo i namalowały szczegółowy obraz „ogromnej gry osadzonej w fantastycznej wersji archipelagu polinezyjskiego, stworzonej głównie przez studio Ubisoft w Quebecu, ale opracowanej wraz z polinezyjskimi konsultantami”.
Czytaj więcej: Zabójca doktryny Kontynuacja centrów wydawców putu– Jakby było tak dobrze
„Celem było również sprawienie, aby gra bardzo różniła się od reszty pakietu Ubisoft” – powiedziało jedno ze źródeł. Aksjos. Zamiast typowej mapy Ubisoftu w przeważającej części wypełnionej ikonami, Nieśmiertelni 2 Będzie znacznie niższy niż znaczniki na mapie i będzie wymagał od graczy „trudniejszego zastanowienia się, dokąd się udać, śledząc zwierzęta, śledząc wiatr lub nawigując po pozycjach gwiazd na niebie w grze” – twierdzi jedno ze źródeł. Co było główną inspiracją dla tej zmiany? Pierścień Eldena.
Podobno kontynuacja będzie bardzo różniła się od pierwowzoru nieśmiertelni, z bardziej realistyczną grafiką, porzucając narratora z pierwszej gry, mniejszą liczbą zagadek i „luźniejszą historią, w której liczy się wybór gracza”. według AksjosZe źródeł postać gracza próbowałaby „posmakować różnych polinezyjskich bogów”, co dałoby im specjalne moce żywiołów i zdolność zmiany kształtu. Otrzymają nowe tatuaże na swoich ciałach w oparciu o narracyjne wybory, których dokonają w grze, z których wszystkie są głęboko zakorzenione w polinezyjskich tradycjach kulturowych i koncepcji many, czyli wiary w nadprzyrodzoną siłę przepływającą przez ludzi, zwierzęta, rośliny , i więcej. Decyzje gracza będą miały wpływ na różne wyspy, na których się znajduje Nieśmiertelni 2 miał być postawiony.
według AksjosCzęść powodu Nieśmiertelni 2 Zostało to puszkowane, aby Ubisoft mógł skupić się na takim IP Assassin’s Creed Red. pierwszy nieśmiertelni Gra powstała w nieco ponad rok, ale kontynuacja trwała dłużej ze względu na ambitny zakres i stosunkowo niewielki zespół programistów. Najwyraźniej jednak „kilka grywalnych godzin było dostępnych w wewnętrznym demo” do wiosny 2023 roku, a Ubisoft był „w momencie, gdy sfinansował pełny rozwój lub anulował projekt”.
Wiemy, że Ubisoft ostatecznie zdecydował się właśnie na to, ale tak KotakuEthan Gatch odnotował w lipcu 2023 r., Nieśmiertelni: powstanie feniksa To było „zbyt dobre”, a pomysł na bardziej rozbudowaną kontynuację trochę z tego zrezygnował Zmęczone znaki Ubisoft zapowiada się interesująco. Cóż, myślę, że dostaniemy więcej Zabójca doktryny Zamiast tego.
„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.