Gaby Jones/Bloomberg
Awarie z tego zakresu są rzadkie dla Apple.
We wtorek Apple doznało powszechnej awarii, która zakłóciła usługi takie jak Muzyka, iCloud i mapy offline dla niektórych użytkowników oraz zakłóciła wewnętrzne i detaliczne systemy firmy.
Pracownicy, którzy prosili o zachowanie anonimowości, stwierdzili, że problemy uniemożliwiają pracownikom korporacyjnym pracę w domu, a pracownikom detalicznym wykonywanie zadań.
Awarie usług utrudniają naprawę produktów, wymianę i odbiór przedmiotów, a pracownicy korporacyjni mają ograniczoną komunikację i dostęp do wewnętrznych witryn internetowych.
Inne usługi Apple, takie jak iMessage, obsługa klienta, App Store i sklep internetowy firmy również nie działają.
Czytaj więcej:
* SoundOn: TikTok rzuca wyzwanie Spotify dzięki własnej platformie do strumieniowego przesyłania muzyki
* Najlepszy telefon 2022: Jaki jest najlepszy smartfon do kupienia w Nowej Zelandii?
Awarie na taką skalę są dla Apple rzadkością, co sprawia, że bezproblemowa obsługa klienta jest najwyższym priorytetem.
Apple było regularnie Zaktualizuj jego stronę statusu Aby wyświetlić usługi, których dotyczy problem.
Apple powiedział pracownikom, że awaria była spowodowana problemami z systemem nazw domen lub DNS. Kalifornijska firma nie odpowiedziała od razu na prośbę o komentarz.
Według Downdetectora nie był to jedyny gigant technologiczny, który miał problemy. Amazon Web Services wraz z Google i operatorami bezprzewodowymi odnotowały wzrost skarg klientów w tym samym czasie – ale nie tak poważnie. Pulpit nawigacyjny dotyczący kondycji usług Amazona nie wykazał żadnych ostatnich incydentów.
„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.