jabłko Ogłoś program pilotażowy W piątek nazywa się to „warunkowymi cenami subskrypcji”, które pozwolą programistom App Store oferować zniżki klientom posiadającym wiele subskrypcji. Deweloperzy będą mogli polegać na subskrypcjach „od jednego lub różnych programistów”, o ile obie subskrypcje pozostaną aktywne, otwierając możliwość partnerstwa pomiędzy różnymi firmami.
według 9 do 5Mac, Zniżki można wykorzystać w reklamie i marketingu poza sklepem z aplikacjami, a także w samej aplikacji.
Pete Hare, dyrektor ds. inżynierii w Apple, – powiedział w poście na LinkedIn Że firma „zajmie się wszystkimi weryfikacjami kwalifikowalności i biznesowymi” oraz że klienci będą mogli pobierać i subskrybować promowane aplikacje „w jednym kroku, bezpośrednio z poczty e-mail lub linków do sklepu z aplikacjami”. Może minąć trochę czasu, zanim korzyści z programu staną się powszechne, ponieważ Apple twierdzi, że program przyciągnie programistów w „nadchodzących miesiącach”.
W Unii Europejskiej, gdzie Apple wkrótce umożliwi tworzenie sklepów z aplikacjami innych firm, samo posiadanie sklepu nie wystarczy — Apple będzie musiało uczynić go atrakcyjnym zarówno dla programistów, jak i klientów. Oznacza to, że częścią tego jest pomaganie programistom w uzyskaniu jak największej ilości pieniędzy za ich wysiłki i zapewnianie im większej liczby sposobów na przyciągnięcie klientów.
Korekta z 17 grudnia 2023 r., 14:21 ET: W oryginalnej wersji tego artykułu stwierdzono, że wersja próbna umożliwia programistom konkurowanie cenami subskrypcji. W rzeczywistości program pozwala programistom oferować klientom zniżki na aktywne subskrypcje tylko wtedy, gdy obaj programiści włączą tę ofertę. Przepraszamy za ten błąd.
„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.