Firma Apple ogłosiła dzisiaj, że samoobsługowa naprawa jest już dostępna w Belgii, Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii, Szwecji i Wielkiej Brytanii, oferując instrukcje naprawy oraz oryginalne części i narzędzia Apple za pośrednictwem samoobsługowego sklepu naprawczego Apple. Klienci, którzy chcą samodzielnie dokończyć naprawę, mogą wykonać wiele napraw wspólnych dla serii iPhone 12 i iPhone 13 oraz notebooków Mac z silikonem Apple.
Samoobsługowy warsztat oferuje dostęp do ponad 200 unikalnych części i narzędzi oraz instrukcji napraw. Program umożliwia doświadczonym klientom naprawę urządzeń elektronicznych przy użyciu tych samych instrukcji, części i narzędzi, co w sklepach Apple Store i u Autoryzowanych Serwisów Apple.
„Wierzymy, że najlepszą technologią dla naszych klientów i planety jest technologia, która trwa, dlatego projektujemy nasze produkty tak, aby były trwałe i rzadko wymagały konserwacji lub naprawy” — powiedział Jeff Williams, dyrektor operacyjny Apple. „Ale kiedy konieczna jest naprawa, chcemy, aby klienci mieli wiele opcji bezpiecznych, niezawodnych i bezpiecznych napraw. Dlatego cieszymy się, że możemy uruchomić samoobsługową naprawę w Europie, dając naszym klientom bezpośredni dostęp do oryginalnych części Apple, narzędzi i instrukcji .
Każda oryginalna część Apple jest projektowana i konstruowana dla każdego produktu oraz przechodzi szeroko zakrojone testy, aby zapewnić najwyższą jakość, bezpieczeństwo i niezawodność. Części dostępne w sieci autoryzowanych serwisów Apple są identyczne — i mają taką samą cenę. Klienci mogą zwrócić wymienione części do firmy Apple w celu ich odnowienia i recyklingu, aw wielu przypadkach mogą w ten sposób otrzymać zwrot kosztów zakupu.
Narzędzia Apple dostępne dla klientów w samoobsługowym sklepie naprawczym są dostosowane w celu zapewnienia najlepszych napraw produktów Apple i są zaprojektowane tak, aby wytrzymać rygory profesjonalnych napraw o dużej objętości, w których priorytetem jest bezpieczeństwo i niezawodność. Wysokiej jakości narzędzia oferowane przez Self-Service Repair obejmują klucze dynamometryczne, płytki naprawcze, wskaźniki ciśnienia wyświetlacza i akumulatora i wiele innych.
Apple będzie oferować zestawy narzędzi do wypożyczenia za 49 USD, aby klienci, którzy nie chcą kupować narzędzi do pojedynczej naprawy, nadal mogli uzyskać dostęp do tych profesjonalnych narzędzi. Tygodniowe zestawy do wypożyczenia są wysyłane bezpłatnie do klientów.
Naprawa samoobsługowa jest częścią wysiłków Apple Dla większości klientów bez doświadczenia w naprawie elektroniki najbezpieczniejszym i najbardziej niezawodnym sposobem naprawy jest skorzystanie z profesjonalnego serwisu z certyfikowanymi technikami, którzy używają oryginalnych części Apple.
W ciągu ostatnich trzech lat Apple prawie podwoił liczbę punktów serwisowych, w tym ponad 4000 niezależnych dostawców usług naprawczych z dostępem do oryginalnych części Apple, narzędzi i szkoleń. Globalna sieć ponad 5000 autoryzowanych dostawców usług Apple obsługuje ponad 100 000 aktywnych techników. W rezultacie ośmiu na dziesięciu klientów Apple znajduje się w odległości 30 minut od autoryzowanego dostawcy usług w całej Europie.
MacDailyNews bierze: Powodzenia w robieniu tego samemu w Belgii, Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii, Szwecji i Wielkiej Brytanii!
Pomóż wesprzeć MacDailyNews. Kliknij lub dotknij tutaj, aby nas wesprzeć Niezależny Blog technologiczny. Dziękuję!
„Student. Prawdopodobnie specjalista od kafeterii w kafeterii. Profesjonalista telewizyjny. Kuglarz. Profesjonalny specjalista od żywności. Typowy alkoholik.”