Ashton Kutcher inwestorem w cyfrowym domu mody The Fabricant – WWD

Ashton Kutcher inwestorem w cyfrowym domu mody The Fabricant – WWD

The Fabricant, cyfrowy dom mody, który aspiruje do zbudowania „Szafy” metaverseZabezpieczył 14 milionów dolarów w rundzie finansowania Serii A.

Wśród nowych inwestorów w amsterdamskiej firmie są Ashton Kutcher, Jay Osiri Sound Ventures, Red Dow i Stolica Koji.

Fabricant powiedział, że nowe finansowanie, kierowane przez Greenfield One, będzie wspierać i rozwijać „platformę współtworzenia i NFT” o nazwie The Fabricant Studio.

„Najważniejszą misją firmy jest zbudowanie zdecentralizowanego domu mody, który ubierze mieszkańców okolicy metaverse i tworzenie bardziej sprawiedliwego, kreatywnego i zrównoważonego przemysłu mody” – podała firma w oświadczeniu. „Fabricant Studio pozwala każdemu tworzyć, handlować i nosić odzież wyłącznie cyfrową”.

Szacuje się, że do 2025 roku 100 milionów ludzi będzie gotowych do rozrastania się i noszenia cyfrowych, promując platformę Fabricant jako miejsce, „gdzie każdy może zostać cyfrowym twórcą mody i uczestniczyć w cyfrowej gospodarce mody”.

Założona w 2018 roku firma The Fabricant tworzy cyfrowe kolekcje NFT do cyfrowego projektowania mody w cyfrowej przestrzeni mody 3D. Do tej pory współpracowała z takimi markami jak Adidas, Off-White, Napapijri, Puma i Peak Performance.

Runda 1 rundy obejmuje „ponowne uczestnictwo poprzednich inwestorów, w tym 4impact, Slingshot Ventures i Borski Fund”.

Inni uczestnicy pierwszej rundy to Stefano Russo, syn Diesela i założyciela OTB Renzo Russo, członek zarządu OTB i dyrektor generalny OTB Brave Virtual Xperience, nowa firma Stworzony, aby pomóc markom z ich portfolio rozwijać projekty, produkty i inicjatywy dedykowane metaverse.

The Fabricant zauważa również, że Epic Games niedawno przyznało jej ogromną otwartą dotację dla twórców cyfrowych na projekty wykorzystujące oprogramowanie Unreal Engine.

„W środowiskach wirtualnych prawdopodobnie będziemy mieć wiele cyfrowych odbić nas samych”, powiedział Jascha Samadi, partner w Greenfield One, jeden z nowych inwestorów. „Fabricant Studio pozwala każdemu twórcy stać się własnym projektantem mody w metawersie. W połączeniu z technologią Web3 moda cyfrowa staje się wyjątkowa, zbywalna i publicznie dostępna.”

Samadi dodał, że zespół stojący za The Fabricant „zidentyfikował ten model pod kątem mody tworzonej przez użytkowników bardzo wcześnie, na długo zanim NFT wzbudziły zainteresowanie głównego nurtu”.

Zobacz też:

Fragmenty Decentraland Fashion Week w Metaverse

Metaverse: kolejna granica piękna

LVMH ma już ambasadora Metaverse

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *