Aston Martin potwierdza powrót V12 Vantage

Aston Martin po raz kolejny umieszcza potężny silnik V12 w małym Vantage.

dostarczony

Aston Martin po raz kolejny umieszcza potężny silnik V12 w małym Vantage.

Aston Martin potwierdził Vantage V12 Wrócimy ponownie.

Wiadomość pojawiła się z dnia na dzień, bardzo szczegółowa i obszerna [SARCASM] Komunikat prasowy głosił: „Słyszeliście o tym. Na pewno usłyszysz, że nadchodzi. V12 Vantage. To nie tylko limitowana edycja, to ostateczne wydanie. W 2022 roku”.

Żarty na bok, fajnie jest widzieć, jak modelka wraca. Fakt, że nazywa się to Edycja Ostateczna, oznacza, że ​​prawdopodobnie będzie to ostatni raz, kiedy zobaczymy wygiętą dwunastą funkcję w pickupie Astona Martina.

Nic nie wspomniano o samym silniku, poza konfiguracją cylindrów, ale można rozsądnie założyć, że będzie to wersja 5,2-litrowej jednostki Aston z podwójnym turbodoładowaniem, którą można znaleźć w DB11, sparowanej z ośmiobiegową automatyczną skrzynią biegów.

Czytaj więcej:
* Niedziela Przejazd: Aston Martin DBX
* Aston Martin nosi herb Walkirii
* Honda ratuje dowody, podczas gdy Aston Martin próbuje je wymazać
* Aston Martin ujawnia Volante DB11

W wersji DBS Superleggera, wytwarza 533 kW / 900 Nm, podczas gdy DB11 AMR napędza 470 kW / 700 Nm. Spodziewaj się, że V12 Vantage wyląduje gdzieś pomiędzy nimi. Obecny silnik V8 Vantage wytwarza około 375 kW/685 Nm.

Wszyscy spodziewali się, że ostatni V12 Vantage będzie ostatnim.  Wszyscy się mylili.

dostarczone/rzeczy

Wszyscy spodziewali się, że ostatni V12 Vantage będzie ostatnim. Wszyscy się mylili.

W każdym razie wydawałoby się to bardzo niezwykłe. Załączony zwiastun Astona właściwie nic nie pokazuje, ale ścieżka dźwiękowa do utworu V12 jest głośna, a trzaski są wyraźne.

Nowy szef Aston Martin, Tobias MorsWcześniej wskazywał, że chce zachować silnik V12 do czasu wprowadzenia przepisów dotyczących emisji Euro7 około 2025 roku, co pozostawia maksymalnie trzy lata na zbudowanie V12 Vantage.

Następnie Moers chce, aby Vantage i Halo DB nowej generacji przeszły na akumulator elektryczny. Ale przy odrobinie szczęścia zobaczymy więcej używanych modeli Aston Martin Fancy New 700kW Plug-in Hybrid V8…

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *