Ryan Anderson / Personel
Tłumy niedoszłych pasażerów czekały w upale na odwołane promy na wyspę Waiheke 4 lutego.
Auckland Transport poprosił firmę promową Fullers360 o pilne wyjaśnienie, co robi, aby rozwiązać problemy z usługami po letnim opóźnieniu.
W liście z 20 lutego firma Dark Cooper z Auckland Transport poprosiła firmę promową o współpracę z Auckland Transport w ciągu najbliższych dwóch tygodni nad „pilnymi działaniami”, w tym określeniem, jak zaradzić niedoborom załogi i kiedy oczekuje się, że usługi powrócą do „zakontraktowanych poziomów usług”. . .
Zamówienie pojawia się po lecie z awariami promów, a także odwołaniami i opóźnieniami.
Jest to w dużej mierze spowodowane niedoborem umiejętności w całej branży, powiedział wcześniej dyrektor operacyjny Fullers360, Paul Trotman.
Czytaj więcej:
Starzejąca się flota promowa Auckland: dlaczego łodzie się psują i kto je konserwuje?
* Ports of Auckland bierze winę za zakłócenia promów pasażerskich
* Wściekłość na terminalu promowym: osoby dojeżdżające do pracy w Auckland czekają półtorej godziny w upale
W zeszły czwartek Komisja Transportu i Infrastruktury Rady Auckland usłyszała, jak częste odwołania wpływają na użytkowników promów Gulf Harbor.
Komisja usłyszała, że system ostrzegania pasażerów o odwołaniu lotu był nieodpowiedni.
Następnie w prezentacji przed komisją pracownicy transportu z Auckland stwierdzili, że istnieją przepisy dotyczące rozwiązania umów o świadczenie usług promowych, jeśli braki nie zostaną usunięte.
Panel wyraził obawy co do „zdolności Fullers360 do utrzymania niezawodnych usług promowych i skutecznego komunikowania się z użytkownikami promów na temat wpływu ciągłych niedoborów załogi i konserwacji statku”.
Komisja poprosiła Auckland Transport o znalezienie rozwiązań problemów z usługami i złożenie raportu w marcu.
W swoim liście do przewoźnika promowego Kubik stwierdza, że raport musi „dać członkom komisji i Auckland pewność co do tego, co Fullers robi w celu rozwiązania uporczywych problemów, oraz zapewnić naszym kluczowym interesariuszom i klientom większą pewność, że robimy wszystko, co w naszej mocy”. w celu złagodzenia zakłóceń spowodowanych obecnymi niedoborami załogi i wyzwaniami konserwacyjnymi”.
Lawrence Smith / Rzeczy
Minister energii i zasobów Megan Woods wraz z burmistrzem Auckland Philem Goffem ogłaszają zakup i budowę dwóch promów do dostarczania energii elektrycznej do portu Waitemata (wideo opublikowane w czerwcu 2022 r.)
W lipcu 2022 r. AT i Fullers360 podpisały umowy operacyjne o szacunkowej wartości 361 mln USD na usługi pasażerskie w ciągu 12 lat z centrum Auckland do Devonport, Half Moon Bay, Hobsonville Point i Haven Beach, a także usługi do Gulf Harbor przez sześć lat.
AT i Fullers podpisały również Umowę o partnerstwie w zakresie jakości (QPA) dotyczącą usług Waiheke, która według ówczesnego AT miała na celu „zwiększenie niezawodności, przystępności cenowej i zrównoważonego rozwoju usług do iz wyspy Waiheke”.
Zeszłej wiosny Fullers ostrzegł osoby dojeżdżające do pracy w Waiheke, że ich letni rozkład jazdy będzie trudny, a pasażerowie będą musieli czekać długo, ponieważ dostępne usługi są nękane odwołaniami i nadmiernym popytem.
Rzeczy Firma Fullers360 poprosiła o komentarz w sprawie swojej odpowiedzi na wiadomość AT. Rzecznik odpowiedział, że wszystkie prośby mediów dotyczące linii promowych objętych umową z AT powinny być kierowane do AT.
„Obrońca popkultury. Pytanie o pustelnika w komedii. Alkoholista. Internetowy ewangelista”.