Audi w końcu daje nam to, czego naprawdę chcemy – elektryczny buggy

Audi w końcu daje nam to, czego naprawdę chcemy – elektryczny buggy

Audi zdjęło osłony z nowej koncepcji, która jest Na co potajemnie czekaliśmy. Przyznaj, że od czasów starożytnych też chciałem mieć elektryczny kombi.

Nazywa się A6 Avant e-tron i może to być w tej chwili tylko koncepcja, ale Audi jest zaangażowane w wprowadzenie go do produkcji. rzeczy Zostali zaproszeni do okrągłego stołu z Audi, gdzie potwierdzono, że firma dąży do daty zapadalności w 2024 roku.

Zasadniczo Audi po prostu zrobiło to, co zawsze robi z A6 i Tylny koniec wagonu uderzony w A6 Sedan Koncepcja z zeszłego roku. Oznacza to duży rozstaw osi, krótkie zwisy, wydatne nadkola i wąskie, w pełni konfigurowalne światła do jazdy dziennej na przodzie.

Audi zaprezentowało swój najnowszy koncept elektryczny, A6 Avant e-tron.

dostarczony

Audi zaprezentowało swój najnowszy koncept elektryczny, A6 Avant e-tron.

Są kamery zamiast lusterek bocznych, pływający tylny spojler, który łączy się z chromowaną listwą biegnącą wzdłuż dachu i po bokach przedniej szyby, oraz ogromne, ustawione pod kątem wloty powietrza po obu stronach grilla.

Czytaj więcej:
* Elektryczny RS będzie liderem nowej generacji A4
* Pierwsza jazda: Audi RS e-tron GT
* Audi w końcu wprowadziło na rynek e-tron GT

Z tyłu znajduje się gruby pasek LED o pełnej szerokości, który nadaje wygląd 3D, z kilkoma dyfuzorami sanitarnymi pod spodem. Oczywiście nie ma spalin.

Tylne światło wygląda trochę jak Peugeot 508, ale to jest w porządku, ponieważ nadal wygląda świetnie.

dostarczony

Tylne światło wygląda trochę jak Peugeot 508, ale to jest w porządku, ponieważ nadal wygląda świetnie.

Co więcej, Audi twierdzi, że jest to ogólny wygląd wersji produkcyjnej, z wyjątkiem kilku drobnych poprawek.

Koncepcja A6 e-tron obejmuje dwa silniki elektryczne o mocy 350 kW i momencie obrotowym 800 Nm. Audi powiedziało również, że A6 e-tron będzie mógł holować, chociaż ciekawie będzie zobaczyć, jak wpłynie to na zasięg…

Jeśli chodzi o osiągi, podstawowe modele z napędem na tylne koła zaprojektowane z myślą o wydajności przyspieszają od 0 do 100 kilometrów na godzinę w mniej niż siedem sekund. Najlepsze w historii modele rozwiążą to w mniej niż cztery sekundy.

Wraz z wersją sedan (po prawej) do sprzedaży trafi A6 Avant e-tron.

dostarczony

Wraz z wersją sedan (po prawej) do sprzedaży trafi A6 Avant e-tron.

Pod tym wszystkim kryje się nowa platforma ŚOI opracowana wspólnie z Porsche. Audi nie mówi o szczegółach, ale wiemy, że platforma może obsługiwać akumulatory o mocy 100 kWh o potencjalnym zasięgu około 700 km i szybkości ładowania do 270 kWh przy 800 V. Audi twierdzi, że samochód może odzyskać 300 km zasięgu po dziesięciu minutach pełnego naładowania.

Najpierw zobaczymy ŚOI w SUV-ie Q6, zaplanowanym na 2023 rok.

Co ciekawe, przy okrągłym stole Audi potwierdziło, że wraz z e-tronem nadal będzie dopalacz A6 Avant, Pomimo pragnienia Audi, aby do końca dekady było w pełni elektryczne.

Łącząc dwa i dwa, będzie to ostatni raz, kiedy będziesz mógł kupić palnik A6. Nie jest jasne, czy dotyczy to S6 i RS 6, ale jest to możliwe. Wyobraź sobie RS 6 e-tron Korzystanie z układu napędowego w GT

Po 2026 roku Audi będzie wprowadzać wyłącznie nowe samochody elektryczne, a do 2030 roku będzie oferować wyłącznie auta elektryczne.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *