„Czułem się zdezorientowany i niedowierzający, ponieważ nie miałem pojęcia, co się dzieje” – powiedział 26-latek.
Po poproszeniu o opuszczenie lotu, Vertanes w końcu dowiedział się, że personel odkrył „niebezpieczny” zestaw akumulatorów w jej torbie rejestrowanej, mimo że pasażerka upierała się, że znajduje się ona w jej bagażu podręcznym.
Vertanes powiedziała, że zaczęła wyjmować akumulator z torby podręcznej w celu wyjaśnienia, ale personel zignorował ją i powiedział, że będzie musiała odebrać bagaż w punkcie odbioru bagażu.
Po tym, jak Vertanese zdała sobie sprawę, że spóźni się na lot, steward zapytała, czy linia lotnicza zarezerwuje jej następny lot do Perth – ale zamiast tego personel twierdził, że to jej wina, ponieważ spóźniła się na zaplanowany lot i nie zapewniła miejsca na innym locie. samolot.
Twierdziła: „Służąca powiedziała mi… że Jetstar nie zapłaci mi za inne miejsce”. 7 życia.
„Powiedziała, że to moja wina, że wciągnąłem tych wszystkich ludzi do samolotu. Wtedy zacząłem się denerwować i denerwować, ponieważ obwiniała mnie i nie dała mi korzyści z wątpliwości”.
Kiedy dotarła do działu bagażowego, Vertanes powiedziała, że płacze – a sytuacja tylko się pogorszyła.
Po tym, jak udała się do lady, pracownik rzekomo poinformował ją o „nieporozumieniu” i w jej bagażu rejestrowanym nie znaleziono niczego niebezpiecznego.
Wspomina: „Pracownik powiedział:„ Twoje torby są w porządku – wyszłam z biura, żeby pójść do łazienki i wróciłam do tego bałaganu. Tak mi przykro.” „Szczerze, miałam nadzieję, że coś jest w mojej torbie, więc cały ten dramat nie był na nic.”
Wściekły Vertanes stopniowo stawał się „zirytowany i emocjonalny”, opisując sytuację jako „bardzo zły pokaz”. Kiedy się uspokoiła, powiedziała, że próbowała przedyskutować swoje następne kroki z personelem, wyjaśniając, że tego dnia musi wrócić do domu w Perth. Po godzinnym oczekiwaniu powiedziano jej, że zapewniono jej miejsce na lot z Qantas, ale nie zaoferowano jej dalszego odszkodowania za tę mękę. Lot również był za siedem godzin.