Katarzyna George/Personel
W drugim odcinku „Generally Famous” Simon Bridges rozmawiał z jednym z czołowych przedsiębiorców cyfrowych Aotearoa, Lucy Blakiston, współzałożycielką globalnego biuletynu, podcastu i marki mediów społecznościowych „Shit You Should Care About”, która ma 3,6 miliona obserwujących.
Ogólnie rzecz biorąc, Famous z dumą Ci prezentuje Magazyn handlowy
Współzałożycielka „S…You Should Care about”, Lucy Blackstone, rozmawia z Simonem Bridgesem o sukcesie i przejrzystości oraz o tym, że chociaż codziennie rozmawia z milionami, prawdopodobnie nie będzie w stanie kupić domu w Aotearoa.
Lucy Blackstone uważa, że pochodzenie z małego miasteczka – a dokładniej z Blenheim – przyczyniło się do jej sukcesu S… powinieneś się troszczyć, InstagramA marka podcastów i newsletterów, którą założyłem z dwoma przyjaciółmi w 2018 roku, ma teraz ponad 3,6 miliona odbiorców.
Powiedziała: „Trzech założycieli S… powinieneś się nimi zająć – ja, Ruby (Edwards) i Liv (Mercer) – byliśmy najlepszymi kumplami odkąd mieliśmy około piętnastu lat”. Simon Bridges, gospodarz podcastów, który stał się MP W ostatnim odcinku Pokaz nowych rzeczy, popularne w ogóle.
„Myślę, że przebywanie w małym mieście, kiedy nie ma zbyt wiele do roboty, sprawia, że prowadzisz wszystkie te wielkie egzystencjalne rozmowy i razem planujesz biznesy”.
Czytaj więcej:
* Strona na Instagramie z 2,4 milionami obserwujących z Blenheim w Nowej Zelandii
* Summertime Renault Eric Murray: basen i pole golfowe
Trio koncentruje się teraz na podcastach i biuletynach, jednocześnie kontynuując prowadzenie bardzo popularnego Instagrama, który śledzą wszyscy, od Joe Rogana po Arianę Grande i Cory Bookera.
Początkowym pomysłem było napisanie bloga: „Pomyśleliśmy, że tak, napiszemy bloga – każdy z nas – trzy artykuły tygodniowo”. Aż pewnego dnia Blackstone postanowił zrobić kilka zrzutów ekranu z czegoś, co napisałem, napisać komentarz i użyć „Instagram jako informacji zamiast po prostu ładnych zdjęć”. I to było „podczas gdy influencerzy krążyli po moim kanale, próbując sprzedać rzeczy – wiesz, trenerzy talii i wybielanie zębów”.
Czy jesteś obrzydliwie bogaty?
Podczas ogólnie znanego czatu Bridges zapytał Blackstone, czy stałaby się „brudnie bogata” z powodu siły tak ogromnej publiczności. – Nie, N. Och – odpowiedziała szybko i zdecydowanie. „Kolejne konta nie są warte dolarów”.
„Prawdopodobnie w ogóle nie będę właścicielem domu” – dodała Blackstone, która wyjaśniła w podcaście, dlaczego nie robi zdjęć PR.
„Muszę odmówić wielu ofertom marek, które przychodzą do mojej skrzynki odbiorczej ze względu na sposób, w jaki postrzegam świat i S… musisz dbać o moralne stanowisko w wielu sprawach. Ale nie zawsze dzieje się tak dlatego, „Nie zgadzam się z firmą, tak wielu Ones, ponieważ nie chcę, aby nasza platforma składała się w 50% z reklam, w 50% z dobrej treści, więc wolę zrobić coś prawdziwego i znaczącego z jedną organizacją”.
Około połowa odbiorców marki jest w Ameryce – i wydaje się, że podoba im się „skandaliczny” i „humorystyczny” styl kiwi. Blackstone uwielbia też edukować swoich zwolenników o realiach Nowej Zelandii.
„Kiedy piszemy o Nowej Zelandii, możemy rozbić iluzję, że jesteśmy właśnie taką idealną Narnią. Myślę, że ludzie lubią wiedzieć, że mamy wiele takich samych problemów.”
Ostatecznie Blackstone przypisuje sukces autentyczności: „Dostajesz to, co widzisz i słyszysz… To znaczy, ciągle popełniam mnóstwo błędów, a potem muszę się z nich uczyć w naprawdę publiczny sposób, co zawsze robię, ale ja uważam, że przejrzystość i autentyczność są powodem jego sukcesu”.
A co dalej dla S…czy masz się kłopotać? „Nie mamy żadnych szalonych celów, aby rozwinąć biznes. Chcielibyśmy najpierw zachować przyjaźń, a dopiero potem biznes.”
Aby usłyszeć pełny wywiad, w którym omawiali wszystko, od Harry’ego Stylesa po dlaczego Bridges nie dołączył do TikTok, przejdź do stuff.co.nz/generallyfamous. Ogólnie rzecz biorąc, Gwiazdy stanowią nowy rozdział w życiu Bridgesa – co tydzień rozmawia z ogólnie znanym gościem – ale zawsze interesującym – o życiu, miłości i tym, co ich wyróżnia. Możesz nadrobić zaległości w programie w Apple, Spotify i wszystkich innych aplikacjach do podcastów. Nowe odcinki dostępne od 5 rano w każdą środę.
„Ekspert Internetu. Introwertyk. Uzależniony od ulicy. Ewangelista kawy. Pisarz. Myśliciel. Miłośnicy skrajnej śpiączki. Wykładowca”.