BioWare Zatrudnił pisarza za nim Eidos MontrealGry Deus Ex i Strażnicy Galaktyki.
Mary DeMarle spędziła ponad dekadę w Eidos Montreal, budując świat fanów Deux Ex, który znają dzisiaj.
DeMarle był odpowiedzialny za narrację i pisanie wszystkich ostatnich tytułów Deus Ex, w tym Mankind Divided, Human Revolution i mobilnych podelementów Deus Ex: Go i Deus Ex: The Fall.
Stworzyła również historię i kierowała zespołem scenarzystów filmu Strażnicy Galaktyki z 2021 roku, który zdobył nagrodę Game Award za najlepszą historię.
Strażnicy Galaktyki – zwiastun
Projektant narracji podzielił się wiadomościami BioWare na swojej stronie LinkedIn w piątek, ale nie określiła żadnych konkretnych projektów. Możesz wziąć udział w nadchodzącym Dragon Age Dreadwolf lub Efekt masowy 4.
Wyjazd następuje Wektor ruchu ją przytulaczMoże zapowiedzieć, że będzie Przejęcie Crystal Dynamics, Eidos Montreal i Square Enix Montreal oraz katalog adresów IP, w tym Tomb Raider, Deus Ex, Thief i Legacy of Kain za 300 milionów dolarów.
Rozmawiając z GI.biz Zeszłego lata DeMarle omówiła swoje spojrzenie na związek między rozgrywką a narracją w tworzeniu gier.
„Przez wiele lat pracy w branży wiedziałem, że fabuła często zależy od rozgrywki” – powiedział DeMarle. „Ale jeśli rozumiem grę i jakie uczucie próbuję wywołać u graczy, mogę zrozumieć, że rozgrywka stara się to zrobić w ten sposób, a historia jest tutaj, aby to wspierać lub rozwijać. Jak mogę to zrobić. to, co piszę, pomaga podkreślić to, czego gra potrzebuje i co do tego czasu?
„Dopóki zawsze znasz grę, którą próbujesz stworzyć i rozumiesz dlaczego, chodzi tylko o ciągłe połączenie między narracją a rozgrywką oraz ciągłe szukanie i rozumienie jej z tego punktu widzenia”.