Rynek manicure rośnie, a Brett Hyatt mu pomaga.
Hyatt z Willoughby jest konsultantem ds. marki i dyrektorem operacyjnym firmy Ava Dean Beautyfirma produkująca kosmetyki założona przez AJ McLeana i Josha Naranjo.
McClain jest członkiem światowej sławy Backstreet Boys. Jako entuzjasta manicure często uprawia lakiery do paznokci podczas występów i lubi bawić się kolorami i wyjątkowymi zdobieniami paznokci jako sposobem na nawiązanie więzi z córkami.
Hayat zauważa, że skontaktowała się z Ava Dean Beauty około półtora roku temu, aby dowiedzieć się więcej o marce w ramach podcastu, nad którym pracowała.
„Najpierw zacząłem konsultować się z Joshem i AJ w sprawie ich brandingu, tylko po to, aby naprawdę zrozumieć ich kompromisy z marką, ich historię i to, co sprawiło, że Ava Dean Beauty jest tak wyjątkowa — poza współzałożycielem Backstreet Boy… Następnie, stamtąd zaprojektowałem dla nich nową stronę internetową, aby przedstawić historię marki, a także pokazać, co czyni ich produkt wyjątkowym.Kontynuowałem ścisłą współpracę z Joshem i AJ jako konsultant ds. marki i dyrektor operacyjny, aby zidentyfikować nowe partnerstwa, lakiery do paznokci kolory i produkty.”
Mówi, że pasja do projektowania stron internetowych zaczęła się, gdy uczęszczała do Lake Catholic High School w Mentor. Po studiach i rozpoczęciu własnej działalności internetowej element brandingowy naturalnie się z nią pokrywał i dlatego pracowała nad rozszerzeniem swoich usług.
„Naprawdę musiałam dowiedzieć się więcej o firmie, zanim mogłam zaoferować jakąkolwiek strategię i porady, szczególnie w przypadku obecności w Internecie” – powiedziała.
Artystka paznokci Julie Kandalec to kolejna mieszkanka Lake County na pokładzie Ava Dean Beauty.
Po ukończeniu Mentor High School szlifowała swoje umiejętności w Jennifer & Co. w Mentor, zanim przeniosła się do Nowego Jorku.
Jej kolorowe prace pojawiły się w wielu magazynach, w tym Elle i Vogue, a także stworzyła projekty paznokci dla takich gwiazd, jak Mariah Carey, Ariana Grande i Joe Jonas.
Innowacyjny „właściciel paznokci” założył również globalny program edukacyjny Masterclass Nail Academy, jest autorem książki o stylizacji paznokci, a w 2021 roku otworzył salon na Wall Street w Nowym Jorku.
Cessie Cerrato z Cessie C. Communications współpracuje z Kandalec i zauważa, że związek manikiurzystki z McLeanem rozpoczął się wiele lat temu jako fan boysbandu.
„Julie jest wdzięczna za tę ekscytującą okazję, ponieważ to dla niej kompletny moment. Kiedy byli w szkole kosmetologicznej, Backstreet Boys grali ponownie; zwłaszcza „Millennium”, które rozpoczęło się w maju 99 – dni po ukończeniu przez Julie szkoły kosmetologicznej, AJ była jej ulubiony członek zespołu Ze względu na jego konsekwentnie malowane paznokcie i umiejętność bycia sobą. Muzyka pomogła Julie utorować sobie drogę przez branżę, a początkiem byli Backstreet Boys”.
Kandalec stworzyła unikalne projekty dla McLeana i innych członków zespołu, a ostatnio zastosowała swoje umiejętności w „menicure” podczas trasy DNA.
Opisała, co skłoniło McClaina do wybrania własnego projektu.
„Żółty był odcieniem, którego nie nosił wcześniej na trasie, i został zainspirowany nocnym niebem, ponieważ sale koncertowe są otwarte na niebie. Zrobiłem czarne gwiazdy porozrzucane wszędzie i dwie błyskawice. Wybrałem te stylizacje z mojej książki do projektowania paznokci artystycznych, odpowiednio nazwanych „MGK” i „Melodia”.
Produkty Ava Dean Beauty są dostępne online i mogą być dostępne w sklepach detalicznych w przyszłości.
Tymczasem cieszy się życiem w pracy z marką i jej pracownikami.
„Za Ava Dean Beauty jest naprawdę serce i dużo ciężkiej pracy. Pracują naprawdę ciężko, aby upewnić się, że jest to najwyższej jakości lakier do paznokci i kosmetyki dla ich klientów, w tym upewnienie się, że wszystkie produkty są wegańskie i wolne od 10 chemikaliów (wolny od 10 konkretnych chemikaliów). ) i cruelty free. To rodzinna marka, nazwana na cześć córek AJ (Ava Jaymes i Lyric Dean), co czyni ją jeszcze bardziej wyjątkową. Wiele celebrytów umieściło swoje nazwiska na produkcie, aby zarabiać pieniądze , ale AJ i Josh naprawdę zaczęli to od tysiąca Z, bez żadnej ugruntowanej marki” – powiedziała.