„Avoved” studia Obsidian ujawnia „elastyczny” system walki w nowym zwiastunie

„Avoved” studia Obsidian ujawnia „elastyczny” system walki w nowym zwiastunie

przyznajęnajnowsza gra RPG fantasy od Obsidian Entertainment, otrzymała zaktualizowane okno premiery.

Po raz pierwszy ogłoszono to w 2020 r. i od tego czasu zostało ono potwierdzone przyznaję Zostanie wydany w czerwcu 2024 roku. Obsidian powiedział teraz, że gra zostanie wydana jesienią 2024 roku poprzez aktualizację do najnowszej wersji Xbox Developer Direct.

Zagłębiając się w grę, dyrektor gry Carrie Patel powiedziała: „przyznaję To przygoda w sercu Żywych Krain, na granicy znanego świata. Musisz położyć kres tajemniczej duchowej pladze i odkryć sekret w sercu Żywych Krain.

Następnie powiedziała, że ​​„bogaty, dziwny i wspaniały” tytuł odpowiada reputacji studia związanego z tworzeniem gier z „głęboką tematyką, dynamiczną rozgrywką i przemyślaną interaktywnością”. „Postanowiliśmy połączyć to, co prawdopodobne, z wyobraźnią, aby zapewnić graczom świat i doświadczenia jak żadne inne” – dodała.

Zespół udostępnił także nowy zwiastun przyznajęJego system walki łączy w sobie „najlepszą rozrywkę z chwili na chwilę, połączoną z rozgrywką zorientowaną na akcję oraz głębią i szerokim wyborem, jaki oferuje gra RPG”.

Dyrektor rozgrywki Gabriel Paramo powiedział dalej, że system walki został zaprojektowany tak, aby dać graczom jak największy wybór, a postacie mogą używać dwóch broni i niemal natychmiast przełączać się między walką wręcz a czarodziejem. „To nie tylko siekanie i cięcie. W czasie rzeczywistym podejmujesz decyzje o tym, kiedy użyć swoich umiejętności, potężnych ataków wręcz, bloków, bloków i ataków specjalnych”.

Patel mówił dalej przyznajęNarracja zawiera „niuanse moralne i szare obszary”, ponieważ gracze zmuszeni są do podejmowania „trudnych decyzji w złożonych sytuacjach”, co będzie miało konsekwencje wpływające na resztę gry.

przyznaję Premiera zaplanowana jest na jesień 2024 roku na Xbox Series X/S i PC.

W zeszłym roku wyszło to na jaw przyznaję Początkowo została zaprojektowana jako gra wieloosobowa, ponieważ twórcy wierzyli, że dzięki temu będzie „bardziej interesująca” dla potencjalnych wydawców. „Ostatecznie była to zła decyzja” – powiedział szef studia Fergus Urquhart.

W innych wiadomościach ZeniMax udostępnił plan działania The Elder Scrolls: w Interneciez nowym rozszerzeniem, nowymi funkcjami związanymi z PvP i nowymi lochami, które pojawią się w grze w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy.

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *