Bagaż na lotnisku w Auckland złości pasażerów

Bagaż na lotnisku w Auckland złości pasażerów
Bagaż.

Duża ilość zagubionego lub źle obsłużonego bagażu na lotnisku w Auckland w tym tygodniu wywołała wściekłość pasażerów na kilka dni przed Bożym Narodzeniem.

Jedna z pasażerek, która poprosiła o zachowanie anonimowości, powiedziała, że ​​czekała tydzień na bagaż swój i swojej rodziny po powrocie do Auckland z Canberry 12 grudnia.

Kobieta powiedziała, że ​​przyjechała wczoraj na lotnisko w Auckland, mając nadzieję, że znajdzie swoje bagaże, ale tylko jeden pracownik pomagał ludziom.

„Tylko jeden pracownik prowadzi biuro bagażu zagubionego w Swissport i pokazał film z co najmniej tuzinem osób w formularzach zakwaterowania i dowiaduje się o zagubionym bagażu” – powiedział nam pracownik lotniska.

„Powiedział, że w środku są setki toreb i pokazał nam wideo ze stacji z torbami ułożonymi na wózkach. Powiedział, że nikt nie wejdzie do zewnętrznego rzędu, dopóki kolejka wewnętrzna nie zostanie załatwiona”.

Powiedziała, że ​​były też kartonowe pudła, które leżały płasko, aby ludzie mogli na nich usiąść, „ponieważ wiedzą, jak długo musimy czekać”.

Kobieta dodała, że ​​ludzie czekali wczoraj na lotnisku ponad sześć godzin, a jeśli próbowałam dodzwonić się na lotnisko, poszedł odebrać telefon.

Inny pasażer z zaginionym bagażem, Raymond Marrero, napisał w mediach społecznościowych, że on i jego rodzina polecieli do Nowej Zelandii 7 grudnia liniami Singapore Airlines.

Powiedział, że zniknęły wszystkie ich rzeczy, w tym wózek jego sześciomiesięcznego dziecka. Powiedział, że inne torby zostały zlokalizowane, ale wózka nadal brakuje.

„Próbowaliśmy dzwonić i wysyłać e-maile kilka razy, ale nie otrzymaliśmy odpowiedzi. Po wydaniu setek dolarów na zakup nowych ubrań i nowego wózka, jesteśmy naprawdę rozczarowani i rozczarowani Singapore Airlines.

Napisał: „Nadal jesteśmy w Nowej Zelandii. W styczniu wrócimy do Niemiec, ale nie możemy nic poradzić na to, że czujemy się nieswojo na myśl o tak złych doświadczeniach”.

Odpowiedź lotniska w Auckland

Libby Middlebrook z lotniska w Auckland powiedziała 1News, że pasażerowie przybywający do Nowej Zelandii mają ciągłe utrudnienia z powodu złej obsługi bagażu.

„Jest to problem, którym lotnisko w Auckland nadal się niepokoi, wiedząc, jak frustrujące może być dla klientów gubienie bagażu. Współpracujemy z liniami lotniczymi i obsługą naziemną, aby zobaczyć, co można zrobić, aby go rozwiązać.

„Lotniska to ekosystemy, a linie lotnicze zawsze były odpowiedzialne za dbanie o bagaże klientów i upewnienie się, że dotrą do właściwego miejsca docelowego”.

Powiedziała, że ​​kiedy znikają torby, linie lotnicze współpracują z obsługą naziemną, aby znaleźć brakujący bagaż i zwrócić go klientom.

„Rada lotniska Auckland dla podróżnych polega na tym, aby wszelkie ważne przedmioty (leki, przedmioty o wysokiej wartości i niezamienne) spakować do bagażu podręcznego, a nie do bagażu”.

Odpowiedź Air New Zealand

Andrew Leakey, kierownik lotniska w Auckland w Air New Zealand, powiedział również 1News, że jest to pierwsze lato od trzech lat, kiedy działa pełna siatka połączeń, a lotniska są bardzo zatłoczone.

„Spodziewamy się, że tego lata przyjmiemy 2,8 miliona pasażerów – w zeszłym roku przewieźliśmy zaledwie 1,1 miliona. Podobnie jak inne międzynarodowe linie lotnicze, obecnie mamy do czynienia ze znaczną ilością nadbagażu”.

Leakey powiedział, że aby pomóc złagodzić stres, udostępniono dodatkowe zasoby i wolontariuszy, aby wesprzeć zespoły zajmujące się obsługą bagażu.

„To trudny czas, ponieważ mamy do czynienia z dużym popytem i jesteśmy bardzo wdzięczni za cierpliwość i wsparcie naszego zespołu i klientów podczas pracy w tym okresie”.

Skontaktowano się z Singapore Airlines w celu uzyskania komentarza.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *