Skux. Załączone zdjęcie
Teraz wygląda na to, że wyczerpaliśmy wszystkie rodzaje głupich trendów w modzie.
Są spodnie, które są tak niepraktyczne, że nie można ich nosić na zewnątrz, a także sukienki z bardzo wysokimi wycięciami, to w zasadzie fartuch.
Teraz kurtka stworzona przez jednego z najlepszych projektantów internetowych jest wypalana – nie tylko ze względu na wysoką cenę – ale dlatego, że wygląda jak kurtka budowlana o wysokiej widoczności.
Za 5888 dolarów fashionistki mogą kupić kurtkę Balenciaga z dwustronnym nadrukiem, obszerną kurtkę w neonowo żółtym, ciemnoniebieskim i srebrnym kolorze, który jest najbardziej popularny wśród pracowników budowlanych.
Na kurtce widnieje logo Balenciaga, które zostało skrócone, aby przypominało nazwę firmy budowlanej, ale jeśli szukasz bardziej subtelnego wyglądu, możesz je odwrócić i założyć stronę żeglarską.
Opis kurtki na stronie australijskiego sprzedawcy FarFetch brzmi: „Dla AW21 Balenciaga zorganizowała marną kolekcję, w której wygląd jest rodzajem zbroi na co dzień”.
„Ten pikowany płaszcz w kolorze neonowożółtym charakteryzuje się praktycznym, dwustronnym krojem i pikowaną sylwetką”.
Nic dziwnego, że kurtka, która również jest produkowana we Włoszech i tylko czyszczona chemicznie, spotkała się z niewiarygodną reakcją, gdy została udostępniona na Twitterze.
Użytkownik @1steadypushing napisał na Twitterze: „Na Balenciaga doszedł teraz do skrajności”.
Jeden napisał: „To nie może być prawdziwe”.
Ale innym oczekiwaniem było to, że kurtka była tak okropna, że ludzie ją kupili, napisała na Twitterze: „Szaloną rzeczą jest to, że się wyprzeda”.
Inni wyśmiewali kurtkę na Instagramie, a jeden z nich powiedział, że w zasadzie płacisz tysiące, aby „wyglądać jak budowniczy”.
Inny skomentował: „Pracodawcy budowlani dają ci je za darmo”.
„Obrońca popkultury. Pytanie o pustelnika w komedii. Alkoholista. Internetowy ewangelista”.