Bandai Namco ponownie gra ze swoją marką. Nie martw się, to nie jest Powrót do Namco Bandai. Nie, po prostu rezygnuje ze swojego logo (pomarańczowy 021 C i dobry żółty tworzą bogaty Pantone 185 C) na rzecz tagu tekstowego z kodowaniem słownym.
w obecnej sytuacjiFirma stwierdziła, że wychodzące logo „wyraża połączenie Bandai i Namco, które powstało w wyniku połączenia obu firm”, choć niekoniecznie w tej kolejności, w 2006 roku. „Zostanie zastąpione nowym logo, które odzwierciedla nasze nowe cel, powód.”
Taaaaaak… jaki jest ten nowy cel? Jeśli masz na swojej karcie bingo napis „Fun for All in the Future”, przyjdź do biura, aby odebrać nagrodę. „Bandai Namco istnieje po to, aby dzielić się marzeniami, zabawą i inspiracją z ludźmi na całym świecie” – powiedziała firma w tym samym oświadczeniu.
„Łącząc ludzi i społeczności, aby mogli cieszyć się wyjątkowymi produktami i usługami rozrywkowymi, pracujemy nad stworzeniem lepszej przyszłości dla wszystkich” według Purpose. To dużo obciąża Goku, ale da radę.
W każdym razie Bandai Namco znajduje się teraz w balonie ze słowami, który wejdzie w życie w kwietniu 2022 r. Jeśli chodzi o to, Bandai Namco mówi, że balon jest hołdem dla „japońskiej kultury mangi, która stała się tak popularna na całym świecie”. A Bandai Namco jest ogromnym interesariuszem tej kultury, z Dragon Ball, Gundam, Naruto i wieloma innymi seriami anime i mangi w swojej stajni.
Jednak wydaje się, że niektórzy fani nie zagłębiają się w to. Kotaku w piątek rano wskazany Że użytkownicy 2ch, największego billboardu w Japonii, rzucali cień na nowy wygląd Bandai Namco:
„Wygląda jak logo Twitcha” – mówi jeden z nich (również za mnie). Inny powiedział: „A pomarańczowe logo było takie fajne”. I przemawiając w imieniu większości z nas: „W porządku. Tak naprawdę nie obchodzą mnie logo”.