Bastion Shine awansuje Toby Sellers na stanowisko dyrektora generalnego, podczas gdy Simon Curran ustępuje ze stanowiska, aby zająć się nowym przedsięwzięciem – Campaign Brief NZ

Bastion Shine awansuje Toby Sellers na stanowisko dyrektora generalnego, podczas gdy Simon Curran ustępuje ze stanowiska, aby zająć się nowym przedsięwzięciem – Campaign Brief NZ
| | Brak komentarzy

Bastion Shine ogłosił awans dyrektora zarządzającego Toby’ego Sellersa (powyżej po lewej) na stanowisko dyrektora generalnego, podczas gdy Simon Curran (po prawej) ustępuje ze stanowiska dyrektora generalnego, aby stworzyć nowe osobiste możliwości w USA

Sprzedawcy przejmą wolne stanowisko pozostawione przez Currana i będą raportować do Cheoka Chianga, dyrektora generalnego ANZ w Bastion.

Sellers dołączył do Bastion Shine w 2022 roku jako dyrektor wykonawczy ds. biznesu kreatywnego. Sellers to starszy lider agencji z 25-letnim doświadczeniem w pracy w Nowej Zelandii i Wielkiej Brytanii dla wiodących światowych firm. Jego kariera rozpoczęła się w DDB Aotearoa, a następnie przeniosła się do DDB London (obecnie Adam & Eve DDB). Podczas pobytu w Londynie spędził także czas z Havasem i McCannem.

Sellars wrócił do Nowej Zelandii w 2011 roku i dołączył do FC Barcelona, ​​gdzie spędził 11 lat na wysokich stanowiskach, a w 2019 roku awansował na dyrektora zarządzającego.

Sellers jest znany ze swojej umiejętności budowania wysokiej jakości kultury pracy i długoterminowych partnerstw z klientami, które prowadzą do trwałego sukcesu biznesowego. Jest także zwolennikiem siły, jaką kreatywność może wnieść do biznesu, gdy w sercu organizacji zostanie przyjęty pomysł transformacji.

Jego przywództwo i doświadczenie w zintegrowanych grupach marketingowych będą miały kluczowe znaczenie, ponieważ Bastion Shine będzie nadal realizować swoją misję polegającą na wzmacnianiu pozycji ludzi, marek i organizacji.

„Doświadczenie Toby’ego i silne przywództwo będą miały kluczowe znaczenie w miarę naszego rozwoju, dywersyfikacji naszej działalności, tworzenia silniejszych relacji z klientami i realizacji naszych ambicji bycia najlepszą siecią w Nowej Zelandii (i na świecie). Jego pasją są innowacje, sukcesy klientów i kochamy ten biznes i jesteśmy podekscytowani, że mamy go na czele” – mówi Chiang.

Curran był współzałożycielem Bastion Shine wraz ze swoim ówczesnym partnerem biznesowym Lucianem Law z ich mieszkania w Parnell w 2005 roku. W ciągu ostatnich 20 lat Curran doprowadził firmę do ekspansji na nowe usługi (PR, cyfrowe, wydarzenia, coaching dla kadry kierowniczej, doradztwo usługi), rozpoczynanie nowej działalności, rozwój na nowych rynkach oraz tworzenie głębokich i trwałych partnerstw z wieloma nowozelandzkimi firmami odnoszącymi największe sukcesy, umacniając pozycję Bastion Shine jako jednej z wiodących niezależnych agencji w Nowej Zelandii.

READ  Poprawka God of War ma na celu usunięcie błędów „braku pamięci”

Curran opuszcza Bastion Shine, aby odkryć nowe możliwości poza branżą. Pozostanie akcjonariuszem i członkiem niewykonawczym Rady Dyrektorów Bastion Group.

„Jestem bardzo dumny z tej podróży i uważam się za szczęściarza, że ​​mogę pracować z ludźmi takiego kalibru, z jakimi pracowałem przez ostatnie 20 lat” – mówi Curran.

„Jesteśmy niezmiernie wdzięczni za poświęcenie Simona i jego niezwykłe przywództwo oraz chcemy docenić niesamowitą podróż i wkład, jaki wniósł w budowanie odnoszącego sukcesy biznesu, jakim jesteśmy dzisiaj. Jego niezachwiane zaangażowanie i pionierski duch pozostawiły i nadal będą pozostawiać niezatarty ślad we wszystkich z nas” – mówi Chiang.

Grupa Bastion życzy Curranowi i jego rodzinie wszystkiego najlepszego w następnym rozdziale ich życia.

„Jestem podekscytowany tą szansą” – mówi Sellers. „Mam do wykonania wielką pracę: Simon wykonał fantastyczną robotę, kierując agencją, tworząc wysoką kulturę przedsiębiorczości i sposób myślenia, który przyciąga najlepsze talenty i klientów. Chcę wykorzystać to dziedzictwo, gdy wkraczamy, jak sądzę, w dynamiczny i złożony czas dla naszej branży”. „Zasadniczo zmieni to sposób, w jaki współpracujemy z klientami i angażujemy ich odbiorców, od generowania pomysłów po tworzenie treści i bardziej spersonalizowanych odbiorców zaangażowania, będziemy mieli wiele nowych możliwości, które pomogą klientom wykorzystać te nowe technologie.

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *