Bezpośredni lot Air New Zealand z Nowego Jorku do Auckland został przekierowany na Fidżi

Bezpośredni lot Air New Zealand z Nowego Jorku do Auckland został przekierowany na Fidżi

Obejrzyj: Wyjaśnienie strumieni odrzutowych. Wideo / Ben Cummins

Air New Zealand przeniósł swoje bezpośrednie loty z Nowego Jorku do Auckland na Fidżi, ponieważ główna usługa boryka się z ciągłymi problemami z niesprzyjającą pogodą.

NZ1 z Nowego Jorku JFK zaktualizował dzisiejszy plan podróży, aby uwzględnić postój na międzynarodowym lotnisku Nadi w celu uzupełnienia paliwa.

Rzecznik linii lotniczej potwierdził, że było to spowodowane niekorzystną pogodą i silnymi wiatrami na Pacyfiku. Lot, który pierwotnie miał odlecieć o 21:55 czasu lokalnego, zakończy się teraz na Fidżi. Lot został już opóźniony o dwie godziny do 23:30.

Poinformowano wszystkich 210 pasażerów.

To już trzeci raz po uruchomieniu nowej linii w ten weekend.

Inauguracyjny 787 miał podobne problemy z silnymi wiatrami czołowymi i niesprzyjającą pogodą, co skłoniło lot do wyładowania bagażu pasażerów i zużycia dodatkowego paliwa, aby trasa była zbyt długa.

David Morgan, dyrektor operacyjny i bezpieczeństwa linii lotniczych, powiedział, że zaplanowali bardzo krótki proces konwersji, aby przejąć paliwo

„Naszym priorytetem jest dotarcie do klientów tam, gdzie muszą jechać i dowiezienie ich tam bezpiecznie” – powiedział.

W klubie jest obecnie ponad godzinne okno. Linia lotnicza nie przewiduje konieczności przyjęcia nowej załogi ani przeznaczenia czasu na dodatkowy odpoczynek.

„Będziemy mieć nasz dom NZ1 cały i zdrowy – trochę później niż oczekiwano”.

Lot obejmuje prawie 15 000 kilometrów z określonym czasem lotu wynoszącym 17 i pół godziny i jest najdłuższym lotem, jaki kiedykolwiek odbyła linia lotnicza.

Przeważające kierunki wiatru oznaczają, że jest nawet dłuższa niż droga AKL w kierunku wschodnim do JFK, NZ2.

Air New Zealand uruchomiło w tym tygodniu NZ1 z JFK do AKL, najdłuższą trasę, jaką kiedykolwiek podróżowała linia lotnicza.  Zdjęcie / Brett Phipps
Air New Zealand uruchomiło w tym tygodniu NZ1 z JFK do AKL, najdłuższą trasę, jaką kiedykolwiek podróżowała linia lotnicza. Zdjęcie / Brett Phipps

Usługa NZ1 w kierunku południowym jest transportowana z obniżonymi siedzeniami i bez ładunku, aby kontrolować wagę.

Linia lotnicza twierdzi, że warunki w tygodniu startu były gorsze niż oczekiwali planiści lotu, a wiatry boczne były silniejsze niż przewidywano w ich 12-miesięcznym okresie modelowania.

„Tankowanie Nadi jest naszym standardowym planem awaryjnym w tych okolicznościach” – mówi Morgan.

„Chociaż tego rodzaju wiatry przeciwne są bardzo rzadkie, zdarzają się i to zaplanowaliśmy”.

Linia lotnicza poinformowała Herald we wtorek, że przeprowadzi przegląd tego, jak zmniejszyć ryzyko podobnych zakłóceń związanych z pogodą w NZ1.

Dyrektor operacyjny Air New Zealand, Alex Marin, powiedział, że decyzja o wyładowaniu 65 samolotów była „niesamowicie rozczarowująca”, ale została podjęta w sobotę, kiedy plan lotu został zrewidowany, aby uniknąć spodziewanego huraganu.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *