Bezprzewodowe ładowanie samochodów elektrycznych na parkingach „w przyszłym roku”, ponieważ inżynierowie Kiwi przyspieszają prace

Bezprzewodowe ładowanie samochodów elektrycznych na parkingach „w przyszłym roku”, ponieważ inżynierowie Kiwi przyspieszają prace

Właściciele pojazdów elektrycznych będą mogli wkrótce bezprzewodowo ładować swoje samochody podczas jazdy, dzięki wiodącej na świecie technologii opracowanej w Oakland.

Naukowcy z University of Auckland używają dedykowanej jednostki testowej, aby sprawdzić, w jaki sposób bezprzewodowe ładowarki można zintegrować z drogami i parkingami w Nowej Zelandii, aby kierowcy nie musieli być podłączeni do prądu, aby naładować swoje pojazdy elektryczne.

W przeciwieństwie do innych badań w terenie, w których palety ładunkowe są zrzucane na rzeczywiste ulice i napędzane przez prawdziwe pojazdy, jednostka testowa może być zbudowana w celu odtworzenia różnych fundamentów i nawierzchni drogowych. Często obciążony ruchomym ciężarem, który symuluje lata intensywnego użytkowania w ciągu kilku tygodni lub miesięcy.

Dane generowane przez bezprzewodowe pady do ładowania pojazdów elektrycznych mogą pojawić się na drogach na parkingach już w przyszłym roku.

Czytaj więcej:
Badania pokazują, że studenci opieki zdrowotnej nie odzwierciedlają zróżnicowanej społeczności Aotearoa
* Genesis Energy daruje długi kobietom wykorzystywanym przez partnerów
* Nowa platforma mająca na celu poprawę przywództwa akademickiego na Pacyfiku

Naukowcy twierdzą, że moduł testowy, który jest budowany w laboratorium Downer w Auckland, jest niezbędny do testowania bezprzewodowych podkładek ładujących na nawierzchniach drogowych i ich zdolności do przystosowania się do natężenia ruchu i warunków środowiskowych.

Podłączanie może stać się przeszłością, ponieważ w Nowej Zelandii rozpoczynają się badania nad bezprzewodowym ładowaniem pojazdów elektrycznych.

Robert Stefan/Sztab

Podłączanie może stać się przeszłością, ponieważ w Nowej Zelandii rozpoczynają się badania nad bezprzewodowym ładowaniem pojazdów elektrycznych.

Sohail Nazarian, profesor inżynierii lądowej na University of Texas – El Paso, USA, powiedział, że jednostka testowa była „wyjątkowa na świecie”.

„To naprawdę imponujące. Ci faceci [New Zealand researchers] Prowadzi ją od jakiegoś czasu i każdy się z niej uczy i przyczynia się do jej realizacji”.

Przyspieszony wahacz do testów nawierzchni pomoże naukowcom przetestować wydajność platform ładunkowych, a także ich zdolność do przystosowania się do warunków środowiskowych.

Rzeczy

Przyspieszony wahacz do testów nawierzchni pomoże naukowcom przetestować wydajność platform ładunkowych, a także ich zdolność do przystosowania się do warunków środowiskowych.

„Pracujemy nad trzema rodzajami podkładek bezprzewodowych: statycznymi podkładkami do ładowania bezprzewodowego na drogach, półdynamicznymi podkładkami ładującymi oraz ładowaniem dynamicznym, które ma miejsce na autostradach” – powiedział inżynier budownictwa i środowiska, dr Doug Wilson, profesor nadzwyczajny i dyrektor Centrum Badań nad Transportem na Uniwersytecie w Auckland.

READ  Roczny zysk Fletchera rośnie o 42% do 432 mln USD

Powiedział, że pojazdy elektryczne mogą być „przekąskami energetycznymi”, ponieważ podczas podróży przejeżdżają przez platformy ładujące.

„Mamy nadzieję, że wkrótce zobaczymy stacjonarne bezprzewodowe ładowarki na drogach – być może w przyszłym roku w miejscach takich jak parkingi”.

Dr Doug Wilson z University of Auckland mówi, że urządzenie pozwala na przeprowadzanie lat testów w ciągu tygodni lub miesięcy.

Rzeczy

Dr Doug Wilson z University of Auckland mówi, że urządzenie pozwala na przeprowadzanie lat testów w ciągu tygodni lub miesięcy.

Wilson powiedział, że „pół-dynamiczne” platformy ładowania – gdzie wolno poruszające się pojazdy mogą być ładowane w zatokach autobusowych lub poczekalniach – również staną się rzeczywistością w ciągu kilku lat.

Richard Carter jest kierownikiem kontraktu w Downer New Zealand. Powiedział, że zaangażowanie we wczesne etapy badań przyniosło ogromne korzyści, jeśli chodzi o budowę dróg.

„Ponieważ infrastruktura transportowa staje się inteligentniejsza, wymaga nowych umiejętności, metod i materiałów, które wraz z naukowcami z University of Auckland możemy wprowadzać i rozwijać”.

Ramesh Ch Magee, naukowiec z Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska na Uniwersytecie w Auckland, który badał wpływ dodania bezprzewodowego ładowania pojazdów do odcinka SH1, powiedział, że jednostka testowa „będzie przydatna w dawaniu wyobrażenia o ile rzeczywista ciężarówka zostałaby załadowana, gdyby przeszła przez bezprzewodowe ładowarki samochodowe”.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *