Usługi online Apple doświadczyły wielu przerw w tym miesiącu i wydaje się, że pojawił się nowy problem. Według doniesień wielu użytkowników, ich urządzenia nieustannie proszą o podanie hasła Apple ID. I nawet po wprowadzeniu hasła system powiadamia użytkowników, że logowanie się nie powiodło.
aktualizować: detektor dolny Mówi, że wielu użytkowników ma obecnie problemy podczas próby oglądania treści w aplikacji Apple TV.
Błąd powoduje, że urządzenia stale pytają o hasło Apple ID
według 9to5Mac czytelników, jak również dla wielu użytkowników Świergot, błąd powoduje, że urządzenia Apple stale pytają o hasło Apple ID. W niektórych przypadkach użytkownicy zostali wylogowani z konta Apple ID i nie mogli się ponownie zalogować. powiedział użytkownik że nawet jego abonament Apple TV+ „zniknął” znikąd, uniemożliwiając mu korzystanie z platformy.
„Więc dlaczego mój Apple ID losowo pyta mnie o hasło i nie sądzę, żeby to było normalne” powiedział inny użytkownik.
W tej chwili nie jest pewne, ilu użytkowników dotyczy ten błąd. Wyszukaj swój „Apple ID” na TwitterzeWiększość zgłoszeń o problemach pochodzi od mieszkańców Brazylii i Japonii, więc możliwe, że dzisiejsza przerwa w dostawie prądu dotknęła tylko kilka obszarów.
Strona internetowa stanu systemu Apple, który zgłasza problem na jednej z platform internetowych firmy, nie uznaje żadnych problemów wpływających na Apple ID. Na początku tego miesiąca aplikacja Apple Weather nie działała przez kilka dni, nie wspominając o sporadycznych spowolnieniach. 5 kwietnia usługi online Apple pozostawały niedostępne dla użytkowników przez wiele godzin.
Czy dotknęła Cię dzisiejsza usterka Apple ID? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
FTC: Używamy linków partnerskich, aby zarabiać. więcej.