Aby przeprowadzić swoje badania, Scrap Car Comparison przeprowadziła ankietę wśród 2000 osób, aby ustalić, które pojazdy włączyli i wyłączyli. Wśród ankietowanych BMW najprawdopodobniej zahamowały rozwijającą się relację, która jest ściśle powiązana przez Fiata i Skodę.
Ale jeśli chodzi o zdobycie kluczyka w stacyjce, Mercedes prawdopodobnie wyciągnął flirt z podwórka, pokonując Porsche i Lamborghini jako najatrakcyjniejszy samochód do posiadania. Spośród ankietowanych 14% stwierdziło, że partner z Merc jest bardziej skłonny do podgrzania ich pod maską.
Jak wynika z badania, 8 proc. stwierdziło, że kojarzy markę BMW z niebezpieczną, ekstremalną jazdą – co jest znaczącą zmianą. Fiat, Skoda i Smart uplasowały się na drugim miejscu z 7 proc.
Migające reflektory, aby pokazać swoją wdzięczność innemu użytkownikowi drogi, było zachowaniem, które ludzie uważali za najbardziej atrakcyjne za kierownicą, a 15 procent nazywa to bieganiem — maniery mają znaczenie!
Bycie ekologicznym użytkownikiem dróg może wcisnąć gaz do dechy, jeśli chodzi o kochanie dróg, a 11 procent przyznaje, że uważa właścicieli samochodów elektrycznych za atrakcyjnych. Tymczasem śpiewanie podczas jazdy było ekscytujące tylko dla 1 na 10 uczestników – więc Karaoke samochodowe Zatem nieistotne.