Brad Pitt twierdzi, że jego nowo wprowadzona linia produktów do pielęgnacji skóry to nie żart

Brad Pitt twierdzi, że jego nowo wprowadzona linia produktów do pielęgnacji skóry to nie żart
W wywiadzie dla Vogue, Brad Pitt odmówił wyjaśnienia, w jaki sposób używa swoich nowych produktów do pielęgnacji skóry ani rozmowy o swoim schemacie pielęgnacji skóry.  (obraz pliku)

Christopher Joe / Getty Images

W wywiadzie dla Vogue, Brad Pitt odmówił wyjaśnienia, w jaki sposób używa swoich nowych produktów do pielęgnacji skóry ani rozmowy o swoim schemacie pielęgnacji skóry. (obraz pliku)

Aktor Brad Pitt dołączył do grona Alicji Keys, Drew Barrymore, Kristen Bell, Pharrell Williams, Travis Parker, Harry Styles, Billie Eilish, Seleny Gomez, Millie Bobby Brown, Drake’a, Emmy Chamberlain i Kylie Jenner jako najnowsze gwiazdy, które wprowadziły na rynek piękno . Marka.

wydanie le domenyW wywiadzie na wyłączność z Vogue, 58-letni aktor odmówił wyjaśnienia, jak używać produktów lub porozmawiać o swoim schemacie pielęgnacji skóry.

„Nie wiedziałbym, jak to zrobić, chyba że to była komedia”, powiedział Pete ze śmiechem. Nalegał jednak, aby jego produkty rzeczywiście działały, a instrukcja zakrywała całą jego twarz.

„Wiem, że prawie codziennie pojawiają się nowe produkty, które ludzie próbują wprowadzać na rynek, ale gdybym nie widział prawdziwej różnicy w mojej skórze, nie przeszkadzałoby mi to”.

Czytaj więcej:
* Wewnątrz procedury kosmetycznej „Humble Hot Guy” Elle Mathewson
* Tak, linia Pleasing Beauty Harry Styles jest dostępna w przedsprzedaży w Nowej Zelandii
* Shelfie: Założycielka Abel Odor, Frances Shoemack, uwielbia ten rytuał oczyszczający
* Są to niezbędne marki kosmetyczne dla celebrytów

Dawno, dawno temu udział celebrytów w świecie piękna ograniczał się głównie do bycia twarzą marki lub wprowadzenia zapachu. Dom został pierwszym mężczyzną Twarz Perfumy Chanel No. 5 w 2012 roku, ale nastawienie się zmieniło, a Pete zmierza na rynek.

„Kiedy zaczynałem, z jakiegoś powodu wydawało mi się, że szkoda zrobić reklamę. Nazwano cię sprzedawcą”. Powiedz domowi mody.

„A teraz to naprawdę ekscytujące, że możesz, no wiesz, badać inne kąty [of your creativity], jak w pewnym sensie artyści starożytnego renesansu. I kocham to, co Gwyneth [Paltrow] to koniec [with Goop]. Nadal jest naprawdę bliską przyjaciółką i zbudowała to imperium”.

Zainspirowany sukcesem imperium swojej byłej dziewczyny, Pete wziął liść (winogrono) z książki Paltrow.

Jego linia wykorzystuje przeciwutleniacze na bazie winogron zebranych z winorośli i owoców produkowanych w Chateau Miraval, francuskiej winnicy, którą ona i Angelina Jolie kupiły razem w 2008 roku i są obecnie uwikłane w zaciekły spór prawny.

Kosmetyczne przedsięwzięcie może być dla Pete’a nowością, ale wprowadzenie do pielęgnacji skóry składników z winogron nie jest niczym rewolucyjnym.

Caudalie, francuska firma zajmująca się pielęgnacją skóry, najlepiej znana z produktów zawierających ekstrakty z Bordeaux i winogrona, wprowadziła swoje pierwsze produkty na rynek w 1995 roku, w tym samym roku, w którym Pete i Paltrow zaczęli się spotykać po tym, jak poznali się na planie psychologicznego thrillera kryminalnego Se7en. .

Kiedy Caudalie rozwijało swoją markę przez prawie trzy dekady, firma współpracowała z profesorem i dyrektorem farmacji z Purdue University.

Pete podąża podobną ścieżką, pracując nad zaangażowaniem profesora produkcji wina na Purdue University, Pierre-Louis Tesdra, w zidentyfikowanie odmian winogron, które mają najbardziej odpowiednie właściwości przeciwutleniające.

Rezultatem jest kolekcja czterech produktów sprzedawanych w butelkach wielokrotnego napełniania, zwieńczonych drewnianymi nakrętkami pochodzącymi z recyklingu starych beczek po winie.

Tammy Lowe

„Ekspert Internetu. Introwertyk. Uzależniony od ulicy. Ewangelista kawy. Pisarz. Myśliciel. Miłośnicy skrajnej śpiączki. Wykładowca”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *