Gwiazda Die Hard Bruce Willis wydaje się być gwiazdą nowej serii reklam rosyjskiej firmy telekomunikacyjnej i dostawcy Internetu MegaFon. Cóż, z wyjątkiem tego, że to nie jest… głęboka podróbka.
Jak wspomniałem poza Rosją, MegaFon wykorzystał tę technologię generowania twarzy, aby Cyfrowo umieść twarz Bruce’a Willisa na innym aktorze, Przez cały czas Willis był bezpieczny w domu w Stanach. Russia Beyond zauważa, że otrzymała „nieujawnioną opłatę za licencjonowanie jego rysów twarzy i wykorzystanie postaci Die Hard w kampanii marketingowej”. Eksperci rosyjskiego rynku reklamowego szacują tę kwotę Może to być od 1 do 2 milionów dolarów.
„zdjęcie [Bruce Willis’] Postać z serialu Die Hard zostanie stworzona za pomocą technologii tworzenia twarzy, która opiera się na algorytmach sieci neuronowych. Aby to osiągnąć, inżynierowie studia Deepcake wybrali dużą liczbę zdjęć i filmów przedstawiających celebrytów. „Mieli 34 000 jednostek treści, których sieć neuronowa wykorzystała do stworzenia awatara Bruce’a Willisa” – powiedział Wasilij Bolszakow, dyrektor ds. komunikacji marki i marketingu w MegaFon.
Bolshakov wskazuje również, że używanie Deepfakes dla aktorów zamiast sprowadzania ich za granicę jest bezpieczniejszym sposobem robienia rzeczy w czasie, gdy pandemia COVID-19 pozostaje ogromnym problemem.
„Zdaliśmy sobie sprawę, że możemy dostarczać wysokiej jakości treści, nie stając się zakładnikami ograniczeń nałożonych przez pandemię na ruch na całym świecie. Korzystanie z technologii pozwala na szybsze i tańsze filmowanie treści w porównaniu z udziałem celebrytów w grupie „. powiedział Bolszkow.
Mógłbyś Zobacz reklamę tutaj, Bolshakov mówi, że on i jego zespół nie starają się nikogo zwieść nowym projektem i uważa, że oglądanie Bruce’a Willisa „tak, jak go pamiętamy” jest świetne dla fanów.
„Otwarcie reklamujemy technologię, której używamy i nikogo nie wprowadzamy w błąd. Wręcz przeciwnie, wierzymy w wizję Bruce’a” [we remember him] Z „Szklanej pułapki” i „Piątego elementu” w nowej roli to wielka szansa dla nas wszystkich” – powiedział Bolszakow.
Mówi się, że ta konkretna kampania składa się z 15 odcinków, z których pierwszy wyreżyserował rosyjski muzyk i reżyser Ilya Neschuler, który wyreżyserował także film Nikt.
Technologia Deepfakes nie jest niczym nowym, ale budzi spore kontrowersje, zwłaszcza gdy jest używana w przypadku zmarłych osób bez odpowiedniego pozwolenia lub przez złodziei, którzy wykorzystują je do kradzieży 240 000 USD.
Jednak korzystanie z Deepfakes we właściwy sposób może się przydać niektórym, ponieważ słynny Deepfake Youtuber o imieniu Shamook potwierdził, że dostał pracę w Lucasfilm Industrial Light and Magic po stworzeniu nowego ujęcia jednego z największych filmów The Mandalorian.
Masz dla nas wskazówkę? Chcesz omówić potencjalną historię? Wyślij e-mail na adres [email protected].
Adam Pankhurst jest autorem wiadomości dla IGN. Możesz śledzić go na Twitterze Umieść tweeta i dalej Skurcz.