Dwóm brytyjskim YouTuberom udało się pojechać do Polski, kupić artykuły spożywcze na tydzień, przenocować i polecieć do domu – a wszystko to za mniej, niż kosztowałoby kupowanie tych samych artykułów spożywczych w tym samym supermarkecie w Wielkiej Brytanii.
Josha Petersa i Archiego Mannersa Londyński duet YouTube’a sprawdził, jakich produktów spożywczych używa rząd do pomiaru inflacji, a następnie udał się do Lidla i kupił całą listę artykułów spożywczych, w tym ryby, banany, kurczaki, jajka i oliwę z oliwek. .
Ich łączna suma w Anglii wyniosła 164,47 jenów, co wykorzystali jako cały budżet na podróż. Para zarezerwowała najtańszy lot, jaki udało im się znaleźć, który zabrał ich do Poznania w Polsce za 47 funtów w obie strony.
Po przybyciu do historycznego polskiego miasta duet znalazł Lidla i najlepiej jak mógł, podążał tą samą listą, z której korzystał w domu. Po przeliczeniu ich suma na walutę polską wynosiła 96,75 funtów.
Pierwotnie planowali pojechać do domu Jacoba, ale mieli wystarczająco dużo pieniędzy, aby zarezerwować pokój za 8,55 funta.
W sumie wyjazd YouTuberów do Polski kosztował ich 152,30 funtów, czyli około 11 funtów taniej niż wyjazd do Lidla w Wielkiej Brytanii.
The Wideo Wycieczka została nadana na popularnym kanale YouTubera 1 listopada i zgromadziła ponad 209 000 wyświetleń.
„Archie wpadł na pomysł, aby połączyć fakt, że w tym dziwnym świecie, w którym żyjemy, można bardzo tanio latać po Europie, a biorąc pod uwagę kryzys, w jakim się znajdujemy, zobaczyć, jakie wszystko jest drogie” – Peters powiedział gazecie The Sun. We wtorek król Karol odniósł się do kryzysu związanego z kosztami życia w Wielkiej Brytanii.
„Oczywiście nie rozwiązaliśmy kryzysu kosztów życia Pomyśleliśmy jednak, że to dobry sposób, aby w zabawny sposób podkreślić, jak absurdalne rzeczy się wydarzyły.
Dane z Wielkiej Brytanii Urząd Statystyczny Krajowy Inflacja, opublikowana w październiku, wzrosła o 6,3% w ciągu poprzednich 12 miesięcy w porównaniu z 3,7% w USA.
„Student. Prawdopodobnie specjalista od kafeterii w kafeterii. Profesjonalista telewizyjny. Kuglarz. Profesjonalny specjalista od żywności. Typowy alkoholik.”