Polska będzie piątym rynkiem europejskim grupy butikowej i piątym wejściem na ten rynek w 2023 roku, po Wielkiej Brytanii, Francji, Włoszech i Niemczech.
Doświadczony w mediach społecznościowych EL&N pojawił się w tym roku także w Bahrajnie, Malezji, Republice Południowej Afryki i Niemczech | Źródło zdjęcia: EL&N
Brytyjska grupa butikowa EL&N otworzy 14 października 2023 roku swój pierwszy sklep w Polsce, 18. w Europie i 35. na świecie.
Placówka zlokalizowana jest na terenie centrum handlowego Westfield Arcadia w Warszawie, w którym działają m.in. Costa Coffee, Green Coffee Nero, Starbucks, Vita Cafe oraz Szalona bańka Wśród operatorów branży spożywczej.
Polski debiut EL&N jeszcze bardziej wzmacnia międzynarodową obecność grupy butikowych kawiarni, która w ciągu pięciu lat chce dotrzeć do 200 sklepów.
Ta znająca się na mediach społecznościowych marka pojawiła się w tym roku w Bahrajnie, Malezji, Republice Południowej Afryki i Niemczech, a także dodała swoje sklepy w Wielkiej Brytanii, Francji, Włoszech, Arabii Saudyjskiej, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Katarze i Kuwejcie.
EL&N jest gotowa wejść na szybko rozwijający się rynek indyjski po podpisaniu umowy franczyzowej z Reliance Brands z siedzibą w Bombaju i nawiązaniu współpracy z Lagardère Travel Retail z siedzibą w Paryżu w celu zwiększenia swojej obecności w międzynarodowych ośrodkach turystycznych.
Polski rynek markowych kawiarni jest obecnie siódmym co do wielkości w Europie i liczy ponad 1400 placówek. Z badania World Coffee Portal wynika, że do 2028 roku w Polsce otworzy się ponad 100 nowych lokali netto.
„Student. Prawdopodobnie specjalista od kafeterii w kafeterii. Profesjonalista telewizyjny. Kuglarz. Profesjonalny specjalista od żywności. Typowy alkoholik.”