BYD potwierdza krajowe ceny Atto 3

BYD potwierdza krajowe ceny Atto 3
Okazuje się, że Atto 3 nie odbierze od MG najtańszej korony EV.

dostarczony

Okazuje się, że Atto 3 nie odbierze od MG najtańszej korony EV.

BYD ogłosił ceny Atto 3 elektryczny SUVA Oczekuje się, że wyląduje pod koniec sierpnia 2022 r.

Modele z „rozszerzonym zasięgiem” będą wyposażone w akumulator 60 kWh, zapewniający zasięg 420 km i czas ładowania wynoszący 1 godzinę, podłączony do szybkiej ładowarki DC. BYD nie określa szybkości, z jaką są dostarczane.

Do grudnia kupujący będą mogli wybrać mniejszą wersję „zasięgu standardowego” 50 kWh, która oferuje zasięg 320 km.

Damien O’Carroll

Jakie nowe pojazdy elektryczne prawdopodobnie pojawią się w drodze w ciągu najbliższych 18 miesięcy? Spójrz.

Ceny modelu standardowej gamy zaczynają się od 52 990 USD, podczas gdy gama rozszerzona kosztuje 57 990 USD. Koszty jazdy po drogach nie są wliczone, ale oba modele kwalifikują się do rabatu na samochód ekologiczny w wysokości 8625 USD, co spowodowało, że zostały one wywindowane do 44 365 USD i 49 365 USD za każdy. Ceny MG ZS EV zaczynają się od 49 990 USD przed wszelkimi rabatami.

Czytaj więcej:
* Każdy nowy samochód elektryczny jest teraz w sprzedaży w Nowej Zelandii
* Sześciu pierwszych dealerów tanich nowych samochodów elektrycznych
* Nowy konkurent o najtańszy tytuł pojazdu elektrycznego
* MG NZ ogłasza ceny nowego ZS EV

W Australii Atto 3 kosztuje 44.990 dolarów australijskich, w tym koszty w drodze, które są przeliczane na 49 500 dolarów nowozelandzkich. Warren Willmott, dyrektor marki BYD New Zealand mówi, że powodem, dla którego cena w Nowej Zelandii jest nieco wyższa, jest po prostu model dystrybucji, który firma przyjęła tutaj; Podczas gdy BYD zastosowało podejście do sprzedaży bezpośredniej podobne do Tesli w Australii, Ateco Automotive Tradycyjny model sprzedaży i obsługi w Nowej Zelandii.

Do końca roku trafią do sprzedaży dwie wersje, wykorzystujące akumulator 60 kWh lub mniejszy akumulator 50 kWh.

dostarczony

Do końca roku trafią do sprzedaży dwie wersje, wykorzystujące akumulator 60 kWh lub mniejszy akumulator 50 kWh.

Willmott potwierdził jednak, że przyjedzie tu tańszy BYD Dolphin, zmieniając jego nazwę na Atto 2 na nasz rynek. Dolphin to mały miejski hatchback o zasięgu 405 kilometrów, w zależności od wariantu, który ma przybyć tutaj w połowie przyszłego roku.

Przede wszystkim tylko Atto 3 wykorzystuje pojedynczy przedni silnik, który wytwarza 50 kW mocy i 310 Nm momentu obrotowego. Ma również 12,8-calowy ekran informacyjno-rozrywkowy, który można obracać o 90 stopni, elektrycznie regulowane fotele i szyberdach.

Nowa gwarancja na 6 lat/150 000 km z 6-letnim pakietem Roadside Assistance jest standardem, a akumulator Blade objęty jest gwarancją na 8 lat/160 000 km (w zależności od tego, co nastąpi wcześniej).

Wilmott podkreślił również, że rynek nowozelandzki jest ważny dla strategii ekspansji marki i że „istnieje silne zaangażowanie w stałą dostawę pojazdów”.

Sześć dealerów będzie początkowo oferować średniej wielkości elektryczny SUV Atto 3, obejmujący pięć głównych miast: Auckland, Hamilton, Tauranga, Wellington i Christchurch, z planowanymi kolejnymi lokalizacjami.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *