Była stewardesa ujawnia miejsce, którego nigdy nie zajmie

Była stewardesa ujawnia miejsce, którego nigdy nie zajmie

Kat Kalamani zgromadziła prawie milion obserwujących na TikTok. zdjęcie/przez TikTok

Zreformowana stewardessa ujawniła miejsce, którego nigdy nie zarezerwuje w samolocie, twierdząc, że rezygnacja z siedzenia tam może uratować ci życie.

Kat Kalamani dzięki swoim historiom i wskazówkom dotyczącym podróży z jej kariery w niebie zyskała prawie milion obserwujących.

W niedawnym filmie wyjaśnia, że ​​jest jedno miejsce w samolocie, którego sama nigdy nie zarezerwuje.

Wbrew powszechnej opinii każdego dnia wybrałaby środkowe miejsce przy oknie.

„Zawsze staram się zająć miejsce w środku lub w przejściu” – powiedziała.

„Nigdy nie dostałem miejsca przy oknie ze względów bezpieczeństwa”.

Wielu było zdumionych tym, co miała na myśli. Niektórzy komentatorzy uważają, że odnosiła się ona do incydentu z 2018 roku, kiedy pasażerka Jennifer Riordan została zabita przez wyssanie z okna samolotu w trakcie lotu.

@ćwierkać

Już nigdy nie będę podróżować tą samą drogą

dźwięk oryginalny – Kat Kamalani

Na początku tego roku Fundacja Bezpieczeństwa Lotniczego ujawniła średnią po zbadaniu 284 wypadków lotniczych. Stwierdzono, że siedzenia w środkowym rzędzie iz tyłu samolotu mają najwyższe wskaźniki przeżywalności.

Druga załoga samolotu nie była przekonana.

„Byłem stewardem przez 14 lat… Nigdy nie słyszałem o bezpieczniejszej osobie na środkowym siedzeniu” – napisał jeden z komentatorów.

Większość innych „lotów” twierdziła, że ​​ryzyko wypadku jest tak niskie, że można siedzieć gdziekolwiek.

„Jako była stewardesa… po prostu siedzę na miejscach przy oknie LMAO, nic mi nie będzie”.

Stewardessa wyjaśniła, dlaczego nigdy nie rezerwowała miejsca przy oknie.  Foto/Kaisha, Unsplash
Stewardessa wyjaśniła, dlaczego nigdy nie rezerwowała miejsca przy oknie. Foto/Kaisha, Unsplash

Wpływowa była członkini personelu pokładowego podzieliła się w swoich filmach wieloma innymi kontrowersyjnymi poradami dotyczącymi podróży.

Stewardesa zgromadziła 1,5 miliona wyświetleń rozsypanego płatka zbożowego, który najbardziej denerwuje pasażerów i załogę.

„Nic nie irytuje nas bardziej niż stewardessy, kiedy ludzie narzekają na płaczące dzieci”.

Podróżnym zaleca się zabranie ze sobą słuchawek redukujących hałas.

„Nawet nie proście nas o przesunięcie siedzeń!” Mówi. „Nikt inny nie chce, aby to dziecko przestało płakać bardziej niż jego rodzice”.

READ  Eksperci ostrzegają, że ceny oleju napędowego wzrosną poza benzynę „dopiero początek”

Pat Stephenson

„Obrońca popkultury. Pytanie o pustelnika w komedii. Alkoholista. Internetowy ewangelista”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *