Camaro nie żyje, Camaro żyje

Camaro nie żyje, Camaro żyje
Szósta generacja Camaro, która była krótko sprzedawana w Nowej Zelandii, jest pomijana.

Damien O’Carroll/Stuff.co.nz

Szósta generacja Camaro, która była krótko sprzedawana w Nowej Zelandii, jest pomijana.

Chevrolet potwierdził, że wieloletni Camaro przejdzie na emeryturę pod koniec 2024 r., a obecnie nie ma nic, co mogłoby zająć jego miejsce. W każdym razie nie teraz.

Wiadomość pochodzi bezpośrednio od samego Chevy w komunikacie prasowym o modelach Edycji Kolekcjonerskiej wysyłających specjalne, które zostaną szczegółowo opisane jeszcze w tym roku. Na razie wiemy tylko, że jest to specjalny pakiet dla modeli Camaro RS i SS oraz dla ograniczonej liczby pojazdów wyposażonych w ZL1 dostępnych w Ameryce Północnej.

Edycja kolekcjonerska oddaje hołd różnym latom Camaro, powtarzając powiązania, które sięgają wstecz do rozwoju Camaro pierwszej generacji w latach 60. XX wieku, w szczególności początkową nazwę kodową programu: Tiger. ciekawy.

„Przygotowując się do pożegnania z obecną generacją Camaro, trudno przecenić naszą wdzięczność dla każdego klienta Camaro, pracownika linii montażowej Camaro i fana wyścigów” — powiedział Scott Bell, wiceprezes Chevroleta.

Czytaj więcej:
* Ford wprowadza coś, co może być ostatnim egzemplarzem klasycznego Mustanga
* Chevrolet rozszerza rodzinę Corvette o elektryczne sedany i SUV-y
* Camaro zastąpić Commodore w Supercars?
*Tak naprawdę nie jest to recenzja: Chevrolet Camaro ZL1

„Chociaż nie ogłaszamy dziś bezpośredniego następcy, zapewniamy, że to nie koniec historii Camaro”.

Sądząc po tym spoilerze, Edycja Kolekcjonerska Camaro będzie słusznie szybka na torze.

dostarczone

Sądząc po tym spoilerze, Edycja Kolekcjonerska Camaro będzie słusznie szybka na torze.

Pożegnanie Camaro prawdopodobnie nie będzie tropicielem dragów, takim jak Odskok Challenger Demon 170, ale w oparciu o niejasny obraz zwiastuna powyżej, będzie to kolejny pakiet torów, który poprawi już imponujące możliwości Camaro.

W końcu wyposażony w amortyzator powietrzno-magnetyczny ZL1 1LE Camaro jest najszybszym Camaro na Milford Proving Grounds w Michigan, o trzy sekundy szybszym niż standardowy 1-funtowy samochód. W 2018 roku wrócił na tor Nürburgring w 7 minut i 16 sekund, czyli szybciej niż Porsche 911 Turbo S generacji 992.

Ale co może zastąpić samochód kucykowy szóstej generacji?

Niejasny jest również los silnika V8.

Damien O’Carroll/Stuff.co.nz

Niejasny jest również los silnika V8.

Oczywiście krąży prawie pięć tysięcy plotek, w tym elektryczne Camaro (możliwe, biorąc pod uwagę, że elektryczny muscle car Dodge’a jest tak blisko), nieznana transformacja w jakiegoś SUV-a, hybrydę lub Produkcja całej rodziny nowych samochody. samochody, jak ten pomruk związany z odznaką Corvette.

Jeśli chodzi o sporty motorowe, Chevrolet Camaro ścigał się w różnych seriach na całym świecie, w tym w NASCAR, IMSA, SRO, NHRA i V8 Supercars Championship. Na szczęście dla lokalnych fanów supersamochodów, Chevrolet potwierdził, że Camaro będzie nadal rywalizować na torze.

„Produkty Chevroleta i nasze relacje z klientami czerpią korzyści ze sportów motorowych” — powiedział Jim Campbell, wiceprezes Chevroleta ds. osiągów i sportów motorowych w Stanach Zjednoczonych. „Naszym planem jest kontynuowanie rywalizacji i wygrywanie na najwyższym poziomie sportów motorowych”.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *