Candy POP, litewski sprzedawca słodyczy, napojów i przekąsek marek z USA, Japonii i innych krajów, otworzy latem tego roku swój pierwszy polski sklep w warszawskich Złotych Tarasach.
To kolejny krok Candy POP w ekspansji w Polsce, a sklep internetowy candypop.pl został uruchomiony na początku tego roku. Za rekomercjalizację i zarządzanie Złotymi Tarasami odpowiada globalna firma doradcza Cushman & Wakefield.
Korzystając z szerokiej gamy produktów, w tym limitowanych serii znanych marek dostępnych online, nowy detalista szybko stał się rozpoznawalną marką na polskim rynku detalicznym. Candy POP robi teraz kolejny krok w rozwoju, tworząc sieć sklepów stacjonarnych.
„Pierwszy sklep Candy POP w Polsce powstaje na pierwszym piętrze Złotych Tarasów, które cieszą się dużą popularnością wśród młodszych klientów i skupiają już takie marki jak Stradivarius, Bershka, Reserved, a wkrótce na rynku pojawi się Popeyes, nowa marka restauracyjna Aby zachęcić klientów do częstszego odwiedzania jej sklepów, Candy POP stale poszerza swoją ofertę o produkty światowych marek, przede wszystkim niedostępne u innych detalistów – komentuje Izabela Łukowska, Cushman & Wakefield Leasing Manager, odpowiedzialny na grupowy wynajem powierzchni w Złotych Tarasach.
„Student. Prawdopodobnie specjalista od kafeterii w kafeterii. Profesjonalista telewizyjny. Kuglarz. Profesjonalny specjalista od żywności. Typowy alkoholik.”