Carrefour Polska wraz ze swoim partnerem strategicznym PepsiCo został zainicjowany Pilotażowy projekt reklamowy w Polsce z wykorzystaniem samojezdnych Aerobotów.
Dwa urządzenia sprzedające napoje Pepsi i Lay’s Chipy można już znaleźć w sklepach Carrefour zlokalizowanych w centrach handlowych Westfield Arcadia i Galerii Wielskiej w Warszawie.
Sylvester Mrozek, Manager, Dział Rozwoju Formatów Handlowych i Koncepcji Carrefour Polskaskomentował: „Nowe interaktywne eRoboty Kerfus to kolejny przykład innowacji w polskim handlu, którą wdrożyliśmy, aby poszerzyć doświadczenie zakupowe konsumentów.
„Dzięki interakcji eRobotów z kupującymi tworzymy pozytywne interakcje klientów z reklamowanymi markami i wspieramy rzeczywistą sprzedaż, ponieważ reklamowane produkty są na wyciągnięcie ręki”.
eRoboty w Carrefour Polska
Wdrażając to zaawansowane technologicznie rozwiązanie, PepsiCo et Carrefour Polscy konsumenci rozpoczynają pozytywną transformację, aby jeszcze bardziej poprawić swoje doświadczenia zakupowe, zauważył sprzedawca.
Firmy wierzą, że interaktywne roboty będą decydującym krokiem w kierunku wykorzystania innowacyjnych technologii. Sprzedaż detaliczna Sprzedaż.
Z marką „Kerfus” eRobots Pepsi oraz Koronki, zachęcające klientów do zakupu produktów obu marek.
Urządzenia służą do wspierania sprzedaży, ale mają również za zadanie angażować kupujących i zachęcać ich do interakcji z robotami.
The Roboty Całkowicie bezpieczne, specjalnie zaprojektowane czujniki zatrzymują się automatycznie, gdy człowiek zbliża się i znajduje się w pobliżu przeszkód.
„Jako jeden z liderów branży spożywczej staramy się dostarczać pionierskie rozwiązania, które wspierają decyzje zakupowe konsumentów i upraszczają pracę naszych współpracujących punktów” – powiedział Mariusz Janiec, Head of Network Customers w PepsiCo Poland.
„Kiedy sieć Carrefour, główny klient naszych produktów, zaproponowała angażujące roboty mobilne, powiedzieliśmy, że warto zbadać ich możliwości. Chcemy, aby doświadczenia zakupowe konsumentów naszych produktów były ciekawsze i wywoływały uśmiech na twarzach konsumentów. „
Innowacyjne techniki sprzedaży
Obaj partnerzy w tym przedsięwzięciu chcą promować nowe podejście sprzedażowe do konsumentów.
Podczas wyjazdów na zakupy, kupujący są centralną postacią, z produktem docierającym do klienta.
Roboty są bardzo przydatne w promowaniu innowacji produktowych, ponieważ bardzo skutecznie przyciągają uwagę klientów ruchem, zapewniając widoczność w całym sklepie.
PepsiCo i Polski Detaliści przewidują, że roboty w marketingu i sprzedaży wkrótce staną się bardziej popularne ze względu na nowoczesną technologię i dostępność takich urządzeń na rynku.
© 2022 Europejski Dziennik Supermarketów – Twoje źródło najnowszych Technologia Aktualności. Artykuł autorstwa Conora Farrelly’ego. Kliknij Zarejestrować Aby zarejestrować się do ESM: Europejski Magazyn Supermarketów.